Szewc w dziurawych butach chodzi…

Serwisami internetowymi zajmujemy się od 2005 roku. Do tej pory nie robiliśmy tego jednak pod jedną marką.

Czas to zmienić – dlatego też tworzymy markę Webrange, która będzie wizytówką tego, czym się zajmujemy wraz z ofertą reklamową 😉

Serwisy grupy Webrange odwiedza – na ten moment (marzec 2012) – blisko 200 000 unikalnych użytkowników miesięcznie, a każdy kolejny miesiąc przynosi poprawę oglądalności.

Serwisy staramy się wydawać w ściśle określonych tematykach jak np.: finanse (z podziałem na: kredyty, ubezpieczenia, leasing), turystyka (krajowa i zagraniczna), sprzęt fotograficzny, czy jeden z naszych ostatnich, dość wąsko tematycznych projektów – kompleksowy serwis o ogrzewaniu.

Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować Reklamodawcom ściśle sprofilowaną reklamę.

Oprócz tego rozwijamy  serwisy ogólne z działu rozrywki czy informacji & publicystyki co daje nam możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Stawiamy sobie wysoko poprzeczkę – na koniec 2012 roku chcemy minimum dwukrotnie zwiększyć ilość unikalnych użytkowników w grupie.

W tym dziale, od czasu do czasu publikować będziemy aktualności z życia Webrange. Postaramy się nie przynudzać ;).

 

Z pozdrowieniami

Tomasz Wieczorek, pomysłodawca