Co to jest Wizytówka NAP - definicja

Wizytówka NAP – jest to internetowa wizytówka firmy. Jej nazwa jest akronimem angielskich słów Name, Adress i Phone Number (czyli  nazwa adres i numer telefonu). Dane w wizytówce mogą zawierać w sobie jeszcze więcej informacji, np.  mail, strona internetowa, krótki opis działalności firmy, czy jej oferta.

Posiadanie  wizytówki pozwala na zwiększenie wiarygodności firmy w „oczach” Google oraz pozyskanie lokalnych klientów poprzez udostępnianie jej w katalogach stron internetowych lub lokalnych serwisach. Umieszczenie jej w Internecie pozwala na zdobycie wartościowych linków prowadzących do naszej strony, co jest wartościowe pod względem SEO, ma również wpływ na pozycjonowanie lokalne, co pozwala na rozwój firmy w jej miejscu działania.

Wizytówka NAP jest lepszym odpowiednikiem tradycyjnej wizytówki, ponieważ można ją łatwo i szybko aktualizować, może zawierać więcej informacji, oraz można dodać do niej zdjęcia firmy, lub produktu. Jej wartościowym atrybutem jest również to, że w wielu przypadkach jest darmowa. Aby ta forma reklamy była skuteczna, należy pamiętać, aby dane znajdujące się na wizytówce były zgodne z danymi znajdującymi się na stronie firmowej oraz innych wizytówkach NAP.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…
Aleksandra Jochemczyk

Aleksandra Jochemczyk


Podobne artykuły

Marketing placówek medycznych w Internecie

Spis treści Odpowiednio prowadzone działania marketingowe są kluczowe w przypadku większości działalności i medycyna nie jest tu wyjątkiem. Za ich pomocą można z łatwością pozyskać nowych klientów, jednak warto pamiętać, że i w tym przypadku należy znać obowiązujące przepisy, które regulują to, w jaki sposób można promować usługi placówek medycznych. Sprawdź, co można i czego […]

Czytaj więcej

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

Doradztwo specjalistyczne wspomagające wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z obowiązkami prawnymi oraz normą ISO 27001 w WEBRANGE Sp. z o.o. w ramach aplikowania o dofinansowanie vouchera w  ramach projektu „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zamawiający: […]

Czytaj więcej

Zarządzanie reputacją w Internecie – jak dbać o dobre imię w sieci?

Spis treści Jeszcze kilkadziesiąt lat temu, gdy produkt lub usługa nie spełniały oczekiwań klienta, ten mógł poskarżyć się rodzinie lub sąsiadowi. Jeśli był mocno wkurzony, mógł co najwyżej wpisać się do księgi skarg i zażaleń, której wątpliwa skuteczność przywodzi na myśl scenę z szatni w kultowym filmie “Miś”. “Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam […]

Czytaj więcej