Co to jest UU - definicja

Unikalny użytkownik odwiedzający Twoją stronę

Unikalny Użytkownik (UU/Unique User/Unikalne Kliknięcie) – w marketingu internetowym unikalny użytkownik to osoba, która przez określony czas, taki jak dzień lub miesiąc odwiedziła witrynę internetową lub otrzymała określoną wiadomość, taką jak reklamę, wiadomość e-mail lub biuletyn.

Informacje o unikalnych użytkownikach składają się co najmniej z adresu IP powiązanego z jego komputerem i dodatkowego identyfikatora, takiego jak identyfikator przeglądarki. Ponieważ z komputera może korzystać więcej niż jedna osoba, inne informacje, takie jak identyfikator użytkownika i hasło, mogą być wymagane w celu zapewnienia zliczenia każdego unikalnego użytkownika. Właściciele stron internetowych śledzą unikalnych użytkowników, aby określić, ile osób widzi ich zawartość w określonym czasie. Liczba unikalnych użytkowników, która weszła w interakcję z daną treścią, jest określana jako zasięg tej treści .

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Maciej Kudziela
Specjalista PPC
Marketingowiec z pragmatycznym podejściem. Specjalista PPC/SEO, przedsiębiorca. Pasjonat angielskiej piłki i obcowania z naturą.

Podobne artykuły

Content marketing w pigułce

Spis treści Content marketing to jedna z bardziej interesujących obecnie strategii promocji w internecie. Ma ona wiele plusów, jest przystępna i dość łatwo ją wdrażać. Dzięki temu wiele marek coraz chętniej korzysta z tego rozwiązania. Przyciąganie klientów poprzez publikowanie treści w internecie wymaga jednak odpowiedniego i przemyślanego podejścia. W tym tekście przedstawiamy wszystkie najważniejsze zagadnienia […]

Czytaj więcej

Audyty SEO — Przeprowadzane przez agencje i automatyczne. Sprawdź, czym są, ich porównanie i które warto wybrać

Spis treści Audyty SEO stron internetowych to bardzo korzystne i pomocne procesy. To dzięki nim wiemy wszystko o stanie naszej strony internetowej oraz możemy na podstawie tych informacji ją pozycjonować. Ogólnie istnieją jednak dwa typy audytu — agencyjne wykonywane przez specjalistów i audyty automatyczne — darmowe, które możemy wykonywać samodzielnie w sieci. Wiele osób nie […]

Czytaj więcej

Jak wspomagać pracę agencji SEO, która pozycjonuje Twoja stronę www?

Spis treści Zlecenie pozycjonowania naszej strony internetowej agencji SEO jest początkiem długiego procesu. Bardzo często jednak choć nie znamy się na kwestiach związanych z pozycjonowaniem, chcemy wspomóc działania agencji i pomóc jej promować naszą witrynę w Google. Czy jest to w ogóle możliwe? W wielu przypadkach zdecydowanie tak. Ogólnie istnieje też sporo możliwości, o których […]

Czytaj więcej