Co to jest Link - definicja

W skrócie link (inaczej hiperłącze) to odnośnik do innego adresu url. Jest to jeden z atrybutów <a> w HTML. Link odsyła w inne miejsce w obrębie tej samej lub innej domeny. Dzięki uproszczonej formie klikalnego tekstu możemy w szybki i prosty sposób przejść do innej strony internetowej.

W kodzie strony link jest zapisany jako:

				
					<a href=”https://www.webrange.pl/”>Agencja interaktywna Webrange</a>
				
			

W formie wizualnej otrzymamy link:

 

Wyróżniamy 3 typy linków:

  • linki wewnętrzne (internal links) czyli takie w których kierujemy użytkowników (i roboty Google) do innego adresu w obrębie naszego serwisu.
  • linki przychodzące (backlinks)  – to odnośniki, które prowadzą do naszego serwisu, ale są umieszczone na innej domenie. Takie linki otrzymujemy kiedy ktoś np. poleca nasz wpis blogowy.
  • linki wychodzące (external links) – to linki, które umieszczamy na danej stronie, kierują one poza domenę na której są umieszczone.
Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…
Karolina Woźna

Karolina Woźna

Junior SEO Specialist
Lubię myśleć o SEO jak o puzlach, tylko przez dopasowanie wszystkich elementów w odpowiedni sposób osiągniemy zamierzone cele. W wolnym czasie jako typowy Milenials - gotuję roślinne potrawy i praktykuję jogę.

Podobne artykuły

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej

Reklama może uratować Cię przed kryzysem

Spis treści Kryzys. To słowo słyszymy ciągle. Od kontrahentów, przyjaciół, znajomych. Jest już z nami. Naturalną reakcją na sytuacje kryzysowe, możliwość redukcji przychodów i utraty płynności jest chęć szukania oszczędności. Stąd też nie dziwi, że wiele firm decyduje się ciąć wydatki między innymi na budżety reklamowe. Jednak w naturze przedsiębiorców jest nie tylko rozpoznawanie zagrożeń, […]

Czytaj więcej

Marketing placówek weterynaryjnych

Spis treści Reklamowanie placówek weterynaryjnych to temat będący przedmiotem sporów i dyskusji. Podobnie jak prawnicy, tak i lekarze weterynarii należą do grupy zawodów zaufania publicznego, a „pieczę” nad nimi sprawują odpowiednie samorządy zawodowe, odpowiedzialne za ustalenie zasad wykonywania zawodu. W niniejszym artykule przedstawimy aktualny stan prawny dotyczący marketingu placówek weterynaryjnych oraz podpowiemy, jak w sposób, […]

Czytaj więcej