Co to jest Konwersja - definicja

Konwersja jest oczekiwanym działaniem odbiorcy na treści skierowane do niego w ramach działań marketingowych.

Konwersja (Conversion) – to wykonanie określonego działania lub grupy działań na stronie WWW. Konwersje można podzielić na mikro i makro konwersje.

Mikro konwersja to np. przejście na podstronę/kontakt lub pobranie informacji na temat produktu w formacie PDF.

Makro konwersja to np. przesłanie formularza kontaktowego, zamówienie katalogu produktów lub dokonanie zamówienia na stronie.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Tomasz Siarkiewicz

Tomasz Siarkiewicz


Podobne artykuły

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

WEBRANGE Sp. z o.o. realizuje voucher na zakup specjalistycznej usługi doradczej pn. ,, Doradztwo w opracowaniu Mapy Drogowej, tj. planu transformacji firmy w kierunku Przemysłu 4.0 dla WEBRANGE Sp. z o.o.” Voucher na zakup usługi doradczej finansowany z projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” realizowanego ze […]

Czytaj więcej

Zamówienie publiczne na marketing internetowy – jak je napisać?

Spis treści Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]

Czytaj więcej

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej