Co to jest Hosting SEO - definicja

Hosting SEO, czyli rozwiązanie do utrzymania stron zapleczowych.

Sam hosting, czyli serwer na którym „stoi” witryna, ma dość marginalne znaczenie dla SEO – oczywiście zakładając, że korzystamy ze znanych i sprawdzonych dostawców usług. Pozycji raczej nie zachwieje tzw. złe sąsiedztwo (postawienie strony na serwerze, którego zasoby wykorzystuje ktoś inny np. do stron spamerskich czy adult), szybkość ładowania stron i niezawodność jest u (dobrych) dostawców podobna.

Mówiąc o hostingu SEO mamy na myśli rozwiązania powstałe z myślą o firmach/osobach zajmujących się pozycjonowaniem i korzystającym z sieci witryn zapleczowych. Hostingi SEO pozwalają na przedzielenie im różnych adresów i klas IP, dzięki czemu strony te nie są przez roboty wyszukiwarek tak łatwo identyfikowane, jako należące do jednego właściciela. Pozwala to na budowanie bardziej wiarygodnego, a przez to skutecznego, profilu linków z użyciem stron zapleczowych, bez konieczności wykupywania odrębnego hostingu pod każdą z nich.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Hubert Wołoszyn

Hubert Wołoszyn

Content Manager
Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Webrange. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Podobne artykuły

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

WEBRANGE Sp. z o.o. realizuje voucher na zakup specjalistycznej usługi doradczej pn. ,, Doradztwo w opracowaniu Mapy Drogowej, tj. planu transformacji firmy w kierunku Przemysłu 4.0 dla WEBRANGE Sp. z o.o.” Voucher na zakup usługi doradczej finansowany z projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” realizowanego ze […]

Czytaj więcej

Zamówienie publiczne na marketing internetowy – jak je napisać?

Spis treści Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]

Czytaj więcej

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej