Co to jest Google Ads - definicja

Google Ads (Adwords) – program reklamowy Google przeznaczony dla reklamodawc贸w.

Google Ads umo偶liwia na zamieszczanie p艂atnych reklam kontekstowych przy wynikach wyszukiwania w przegl膮darce Google. W programie tym reklamuj膮cy p艂aci za ka偶de klikni臋cie reklamy, nie za艣 za jej wy艣wietlan膮 emisj臋. Pozycja wy艣wietlanej reklamy uzale偶niona jest od kosztu klikni臋cia (CPC), jako艣ci reklam i samej strony docelowej. Koszt takiej reklamy jest uzale偶niony od jej umiejscowienia w wyszukiwarce i wzgl臋dem innych reklam oraz od konkurencyjno艣ci frazy kluczowej przy kt贸rej wynikach wyszukiwania publikowana jest reklama. Reklamy typu Google Ads s膮 jedn膮 z podstawowych form promocji serwisu w Internecie.

Obecnie Google Ads udost臋pnia reklamodawcom 6 rodzaj贸w kampanii, r贸偶ni膮cych si臋 efektem docelowym. Wybiera膰 mo偶emy spo艣r贸d kampanii maj膮cych zwi臋kszy膰 sprzeda偶, kt贸ra 艣wietnie sprawdzi si臋 przy promocji e-commerce. Wszystkie firmy, kt贸re potrzebuj膮 zapyta艅 ofertowych mog膮 skorzysta膰 z kampanii Potencjalni klienci. Dzi臋ki temu Google zacznie filtrowa膰 u偶ytkownik贸w przy wy艣wietlaniu reklam, dla kt贸rych prawdopodobie艅stwo kontaktu jest wy偶sze. Do wyboru mamy tak偶e kampanie nastawion膮 na ruch w witrynie, mo偶liwo艣膰 promocji oferty Twojej marki, dzi臋ki kampanii rozwa偶enia zakupu produktu. Kolejne s膮 kampanie nastawione na zwi臋kszenie 艣wiadomo艣ci i zasi臋gu marki u odpowiednich odbiorc贸w oraz promowanie aplikacji w us艂ugach Google.

Czy ta definicja by艂a dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Maciej Kudziela
Specjalista PPC
Marketingowiec z pragmatycznym podej艣ciem. Specjalista PPC. Pasjonat angielskiej pi艂ki i obcowania z natur膮.

Podobne artyku艂y

First Link Counts, czyli o linkach w artyku艂ach sponsorowanych

Spis tre艣ci Jednym z element贸w budowania pozycji witryny w internecie jest tzw. link building, czyli pozyskiwanie odno艣nik贸w (link贸w) prowadz膮cych do naszej witryny ze stron zewn臋trznych. Nasza agencja takie dzia艂ania prowadzi mi臋dzy innymi poprzez publikowanie tak zwanych artyku艂贸w sponsorowanych, do czego wykorzystujemy w艂asn膮 baz臋 kilku tysi臋cy wydawc贸w. Artyku艂y mog膮 by膰 przygotowane przez nasz zesp贸艂 copywriter贸w lub […]

Czytaj wi臋cej

Ile trzeba czeka膰 na wypozycjonowanie strony internetowej?

Spis tre艣ci Ile czasu trwa pozycjonowanie? To chyba najbardziej popularne pytanie, jakie s艂ysz膮 wszystkie Agencje Marketingowe. Nawet nie 鈥瀒le kosztuje鈥, bo to mo偶e by膰 czynnikiem drugorz臋dnym, zw艂aszcza w przypadku przedsi臋biorc贸w 艣wiadomych konieczno艣ci poniesienia inwestycji w dzia艂ania marketingowe. Natomiast czas oczekiwania na聽 wypozycjonowanie strony nurtuje wszystkich. I zazwyczaj najbardziej sensown膮 i prawdziw膮 鈥 chocia偶 enigmatyczn膮 鈥 […]

Czytaj wi臋cej

Content marketing w pigu艂ce

Spis tre艣ci Content marketing to jedna z bardziej interesuj膮cych obecnie strategii promocji w internecie. Ma ona wiele plus贸w, jest przyst臋pna i do艣膰 艂atwo j膮 wdra偶a膰. Dzi臋ki temu wiele marek coraz ch臋tniej korzysta z tego rozwi膮zania. Przyci膮ganie klient贸w poprzez publikowanie tre艣ci w internecie wymaga jednak odpowiedniego i przemy艣lanego podej艣cia. W tym tek艣cie przedstawiamy wszystkie najwa偶niejsze zagadnienia […]

Czytaj wi臋cej