Co to jest EMD - definicja

Domena internetowa zawierająca dokładne słowo kluczowe w swojej nazwie

EMD (Exact Match Domain) – Domena internetowa (adres WWW) zawierająca dokładne słowo kluczowe w swojej nazwie.

Przez długi czas domeny z dopasowaniem ścisłym były popularnym sposobem na dobrą i szybką pozycję SEO dla określonego słowa kluczowego. Aktualnie również są wykorzystywane przez osoby chcące uzyskać pewną przewagę w osiąganiu wyższych rankingów w wyszukiwarkach oraz lepszych wyników w kampaniach PPC.

Innym sposobem wykorzystania EMD, praktykowanym od dawna, jest przekierowanie do innych domen. Nawet duże portale, takie jak Amazon, przez długi czas pracowały z takimi domenami, które następnie były przekierowywane do strony głównej. Dziś przekierowanie z EMD do głównej witryny internetowej nie daje już żadnej przewagi w rankingu.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Maciej Kudziela

Maciej Kudziela

Specjalista PPC
Specjalista performance marketingu z pragmatycznym podejściem. Pasjonat angielskiej piłki i obcowania z naturą.

Podobne artykuły

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej

Reklama może uratować Cię przed kryzysem

Spis treści Kryzys. To słowo słyszymy ciągle. Od kontrahentów, przyjaciół, znajomych. Jest już z nami. Naturalną reakcją na sytuacje kryzysowe, możliwość redukcji przychodów i utraty płynności jest chęć szukania oszczędności. Stąd też nie dziwi, że wiele firm decyduje się ciąć wydatki między innymi na budżety reklamowe. Jednak w naturze przedsiębiorców jest nie tylko rozpoznawanie zagrożeń, […]

Czytaj więcej

Marketing placówek weterynaryjnych

Spis treści Reklamowanie placówek weterynaryjnych to temat będący przedmiotem sporów i dyskusji. Podobnie jak prawnicy, tak i lekarze weterynarii należą do grupy zawodów zaufania publicznego, a „pieczę” nad nimi sprawują odpowiednie samorządy zawodowe, odpowiedzialne za ustalenie zasad wykonywania zawodu. W niniejszym artykule przedstawimy aktualny stan prawny dotyczący marketingu placówek weterynaryjnych oraz podpowiemy, jak w sposób, […]

Czytaj więcej