Co to jest CTR - definicja

Stosunek użytkowników klikających w link lub reklamę do całości użytkowników

CTR (Click-Through Ratio) – Stosunek użytkowników klikających w link lub reklamę do całości użytkowników / liczby wyświetleń reklamy.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Maciej Kudziela

Maciej Kudziela

Specjalista PPC
Specjalista performance marketingu z pragmatycznym podejściem. Pasjonat angielskiej piłki i obcowania z naturą.

Podobne artykuły

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym na realizację: Doradztwo w opracowaniu Mapy Drogowej, tj. planu transformacji firmy w kierunku Przemysłu 4.0 dla WEBRANGE Sp. z o.o. w ramach aplikowania o dofinansowanie vouchera w  ramach projektu „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na […]

Czytaj więcej

Zamówienie publiczne na marketing internetowy – jak je napisać?

Spis treści Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]

Czytaj więcej

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej