Co to jest Citation Flow - definicja

Citation Flow, czyli jeden ze wskaźników Majestic, określających wartość domeny.

Citation Flow to jeden z autorskich wskaźników, opracowanych przez Majestic, jedno z najpopularniejszych narzędzi SEO do analizy stron internetowych.

Wskaźnik Citation Flow (CF) mierzony jest w przedziale od 0 do 100 i ukazuje, jak dużo back linków („cytatów”) prowadzi do danej witryny.

Citation Flow a Trust Flow

CF nie powinno odczytywać się w oderwaniu od innego ze wskaźników Majestic, czyli Trust Flow. Tenże z kolei ocenia jakość linków prowadzących do witryny. Jaka jest między nimi zależność?
Wysokie CF (dużo linków) przy niskim TF (kiepska ich jakość) wskazuje, że mamy do czynienia z nagromadzeniem linków mało wartościowych, albo wręcz spamerskich.
Niskie CF (mało linków) przy wysokim TF (bardzo dobrych) to z kolei sygnał, który może wskazywać na nienaturalne budowanie profilu linkowego, co również nie jest mile widziane przez Google i może stanowić przyczynek do nałożenia filtra.
Optymalne zatem jest utrzymywania wartości wskaźników TF i CF na podobnym poziomie.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Hubert Wołoszyn

Content Manager

Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Webrange. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Jesteśmy dumni ze zrobienia kolejnego kroku na ścieżce rozwoju Agencji. Jest to uzyskanie statusu Pracodawcy DIMAQ, potwierdzającego kompetencje naszego zespołu, za którymi idzie wysoka jakość usług, jakie świadczymy Klientom i Partnerom. Co to jest DIMAQ? DIMAQ, czyli Digital Marketing Qualification, jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingu cyfrowego. Certyfikacja obejmuje 12 dziedzin marketingu cyfrowego i jest potwierdzeniem […]
Jeszcze do niedawna Klienci i Partnerzy znali nas jako Webrange. Obecnie jesteśmy RANGE – nazwa, chociaż podobna, to jednak dużo więcej znaczy i lepiej nas opisuje. Zapraszamy na krótką podróż po rebrandingu, gdzie opowiemy Wam co, jak i dlaczego zrobiliśmy. 3… Rok 2008 przyniósł ze sobą kilka kamieni milowych. Barack Obama został prezydentem USA, przez świat […]
Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]