Co to jest Citation Flow - definicja

Citation Flow, czyli jeden ze wskaźników Majestic, określających wartość domeny.

Citation Flow to jeden z autorskich wskaźników, opracowanych przez Majestic, jedno z najpopularniejszych narzędzi SEO do analizy stron internetowych.

Wskaźnik Citation Flow (CF) mierzony jest w przedziale od 0 do 100 i ukazuje, jak dużo back linków („cytatów”) prowadzi do danej witryny.

Citation Flow a Trust Flow

CF nie powinno odczytywać się w oderwaniu od innego ze wskaźników Majestic, czyli Trust Flow. Tenże z kolei ocenia jakość linków prowadzących do witryny. Jaka jest między nimi zależność?
Wysokie CF (dużo linków) przy niskim TF (kiepska ich jakość) wskazuje, że mamy do czynienia z nagromadzeniem linków mało wartościowych, albo wręcz spamerskich.
Niskie CF (mało linków) przy wysokim TF (bardzo dobrych) to z kolei sygnał, który może wskazywać na nienaturalne budowanie profilu linkowego, co również nie jest mile widziane przez Google i może stanowić przyczynek do nałożenia filtra.
Optymalne zatem jest utrzymywania wartości wskaźników TF i CF na podobnym poziomie.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(Brak ocen)
Ocenianie…
Hubert Wołoszyn

Hubert Wołoszyn

Content Manager
Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Webrange. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Podobne artykuły

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej

Reklama może uratować Cię przed kryzysem

Spis treści Kryzys. To słowo słyszymy ciągle. Od kontrahentów, przyjaciół, znajomych. Jest już z nami. Naturalną reakcją na sytuacje kryzysowe, możliwość redukcji przychodów i utraty płynności jest chęć szukania oszczędności. Stąd też nie dziwi, że wiele firm decyduje się ciąć wydatki między innymi na budżety reklamowe. Jednak w naturze przedsiębiorców jest nie tylko rozpoznawanie zagrożeń, […]

Czytaj więcej

Marketing placówek weterynaryjnych

Spis treści Reklamowanie placówek weterynaryjnych to temat będący przedmiotem sporów i dyskusji. Podobnie jak prawnicy, tak i lekarze weterynarii należą do grupy zawodów zaufania publicznego, a „pieczę” nad nimi sprawują odpowiednie samorządy zawodowe, odpowiedzialne za ustalenie zasad wykonywania zawodu. W niniejszym artykule przedstawimy aktualny stan prawny dotyczący marketingu placówek weterynaryjnych oraz podpowiemy, jak w sposób, […]

Czytaj więcej