Co to jest Case study - definicja

Case study, czyli analiza przypadku.

Case study (z ang. studium przypadku) – analiza pojedynczego przypadku, pozwalająca na wyciągnięcie wniosków co do przebiegu określonego procesu czy zadania.

Case study ze swej natury jest bardziej przyswajalne niż opracowanie modelowe, w związku z czym znajduje ono zastosowanie w nauce i biznesie.

Przy pomocy case study można przeprowadzić słuchacza/czytelnika przez prawdziwą lub wyimaginowaną historię, której analiza pozwoli na zauważenie zarówno rozwiązań dobrych, wartych powielenia, jak i błędów czy problemów, na jakie można trafić podejmując w toku działania określone decyzje.

W marketingu case study jest wykorzystywane często jako forma promocji. Skuteczne wypromowanie strony X z branży Y oraz zaprezentowanie przebiegu prac w formie case study może zachęcić inne firmy z branży Y do skorzystania z usług agencji.

 

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…
Radosław Bednarz

Radosław Bednarz

Head of SEO department
W SEO od 2008 roku. Obecnie z pasją rozwija własną agencję stojąc jednocześnie na czele jej działu SEO. Interesuje się geopolityką i sportem (chętniej uprawia niż ogląda jak robią to inni). Lubi dobrą książkę i dobrą kawę.

Podobne artykuły

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

WEBRANGE Sp. z o.o. realizuje voucher na zakup specjalistycznej usługi doradczej pn. ,, Doradztwo w opracowaniu Mapy Drogowej, tj. planu transformacji firmy w kierunku Przemysłu 4.0 dla WEBRANGE Sp. z o.o.” Voucher na zakup usługi doradczej finansowany z projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” realizowanego ze […]

Czytaj więcej

Zamówienie publiczne na marketing internetowy – jak je napisać?

Spis treści Rozpisanie przetargu na działania marketingowe w Internecie wydaje się raczej proste – formułujemy swoje oczekiwania, publikujemy je w odpowiednim miejscu, czekamy na oferty i wybieramy najlepszą. Jeżeli jednak choć raz rzeczywiście zajmowałeś się stworzeniem zamówienia publicznego, to wiesz, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Otrzymujesz mnóstwo ofert kompletnie rozmijających się z twoim budżetem […]

Czytaj więcej

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej