Co to jest Adsense - definicja

AdSense jest platformą reklamową obsługiwaną przez Google.

AdSense to oferowana przez Google platforma reklamowa. Wyświetla ona reklamy w postaci zarówno tekstów, jak i materiałów graficznych (banerów) czy też wideo.
Reklamy AdSense mogą być wyświetlane na praktycznie dowolnych witrynach i w serwisach internetowych, (o ile ich treść spełnia wymogi regulaminowe). Bardzo często używane są do monetyzacji blogów i witryn. Reklamy w systemie AdSense podlegają weryfikacji, która ma zapewnić ich wysoką jakość oraz możliwość wyświetlania na wszystkich urządzeniach, w tym mobilnych. Właściciel witryny może również samodzielnie zarządzać treścią reklam wyświetlanych w AdSense, typując treści odpowiednie np. z uwagi na treść blogu albo blokując niepożądane ich rodzaje.
Narzędzie to jest cenione między innymi za łatwość implementacji na stronie, do której nie jest potrzebna żadna wiedza specjalistyczna – sprowadza się do klejenia kodu lub zainstalowania dedykowanej wtyczki.
Minusem jest z kolei fakt, że próg wypłat wynosi obecnie 300 PLN, co dla witryn o małym ruchu oznacza długi czas oczekiwania na zgromadzenie kwoty minimalnej.

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…
Hubert Wołoszyn

Hubert Wołoszyn

Content Manager
Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Webrange. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Podobne artykuły

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej

Reklama może uratować Cię przed kryzysem

Spis treści Kryzys. To słowo słyszymy ciągle. Od kontrahentów, przyjaciół, znajomych. Jest już z nami. Naturalną reakcją na sytuacje kryzysowe, możliwość redukcji przychodów i utraty płynności jest chęć szukania oszczędności. Stąd też nie dziwi, że wiele firm decyduje się ciąć wydatki między innymi na budżety reklamowe. Jednak w naturze przedsiębiorców jest nie tylko rozpoznawanie zagrożeń, […]

Czytaj więcej

Marketing placówek weterynaryjnych

Spis treści Reklamowanie placówek weterynaryjnych to temat będący przedmiotem sporów i dyskusji. Podobnie jak prawnicy, tak i lekarze weterynarii należą do grupy zawodów zaufania publicznego, a „pieczę” nad nimi sprawują odpowiednie samorządy zawodowe, odpowiedzialne za ustalenie zasad wykonywania zawodu. W niniejszym artykule przedstawimy aktualny stan prawny dotyczący marketingu placówek weterynaryjnych oraz podpowiemy, jak w sposób, […]

Czytaj więcej