REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC RZESZÓW

Szukasz firmy w Rzeszowie, która poprowadzi dla Ciebie kampanie reklamowe Google Ads?

Marketing internetowy jest niezbędny, by zaistnieć w sieci i dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Najszybszym sposobem na to jest prowadzenie płatnych kampanii reklamowych – PPC. Wśród nich prym wiedzie Google Ads.

Firma Range specjalizuje się w takich właśnie działaniach, zajmując się nimi z wysoką skutecznością od lat.

Oferta w pigułce

Prowadzenie biznesu bez bycia widocznym w internecie? W obecnych czasach wydaje się to praktycznie niemożliwe.

Przecież to tam informacji poszukuje większość klientów. Sztuka polega więc tylko na tym, by zaprezentować się im.

Spośród wielu form reklamy internetowej to właśnie kampanie płatne wyróżniają się tempem wdrożenia i uruchomienia. Zasady, jakie nimi rządzą, są jasne i przejrzyste, a osiągane wyniki mierzalne i łatwe do analizowania.

Niezaprzeczalnym plusem kampanii Google Ads i Facebook Ads jest także wysoka możliwość targetowania – czyli dopasowania reklamy do grup potencjalnych odbiorców i różnicowania przekazu reklamowego dla różnych grup.

Co możemy Ci dać:

Twoja firma działa w Rzeszowie a ty chcesz zwiększyć liczbę klientów i wpływy finansowe? Chcesz się rozwijać na rynku lokalnym lub ogólnopolskim? Pomożemy w tym.

Google Ads to kampanie reklamowe, które bardzo dobrze sprawdzają się na każdym etapie działalności firmy. Polecamy je zwłaszcza w przypadku witryn zbyt młodych, by zdążyły zająć odpowiednie pozycje w naturalnych wyszukiwaniach Google.

Od znajomości sposobów konfiguracji kampanii i umiejętności analizowania i reagowania na napływające dane zależy, czy Google Ads faktycznie będzie w stanie przynieść odpowiednio atrakcyjną stopę zwrotu. Podczas tych działań trzeba przecież uwzględnić nie tylko samo uruchomienie kampanii, ale także dążenie do najbardziej optymalnych stawek za kliknięcie i działanie konkurencyjnych podmiotów.

Są to więc prace wymagające wiedzy i doświadczenia – które my mamy.

Czym będziemy się zajmować:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Kampanie reklamowe Google Ads prowadzone są w systemie Pay Per Click. Oznacza to, że płatne jest nie samo wyświetlenie reklamy, ale dopiero kliknięcie w nią, które prowadzi do przejścia na stronę sklepu czy też firmy. Maksymalny akceptowany koszt kliknięcia można konfigurować po stronie reklamodawcy, chociaż jego faktyczna wartość zależy również od działań konkurencji, pragnącej się reklamować z użyciem tych samych fraz kluczowych.

Pierwsze wyniki pojawią się już w zasadzie na następny dzień po uruchomieniu kampanii. Tu właśnie duża zaleta kampanii Google Ads – prędkość konfiguracji i wdrożenia jest naprawdę duża, a wyniki pojawiają się bardzo szybko. Pamiętać jednak należy, że są to wyniki wstępne, nad których poprawą cały czas pracować będą nasi specjaliści. Optymalizacja stawek za kliknięcie i taki ich dobór, by dawał jak najwyższą konwersję i stopę zwrotu to działania kluczowe. Jednocześnie zaś wymagające dużego nakładu czasu i dużej wiedzy, dlatego też tak dużo firm  decyduje się na outsourcing tych działań.

Możesz. Jednakże niemal na pewno nie jesteś w stanie osiągnąć takiej skuteczności i wyników, jak profesjonalista. Nasi pracownicy zajmują się reklamami PPC przez całe lata, kształcą, doskonalą, posiadają certyfikaty Google i przeróżne szkolenia. Samo uruchomienie kampanii Google Ads nie wydaje się trudne, ale przecież na tym praca się nie kończy. Jej skuteczność zależy od optymalizacji kosztów kliknięć, poszukiwania nowych słów kluczowych, wyłączania tych, na których nie jesteśmy w stanie wygrać z konkurencją, doboru harmonogramów, grup docelowych, testowaniu form przekazu. By robić to dobrze, trzeba to po prostu umieć.