REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC LUBLIN

Twoja firma jest z Lublina i szukasz kogoś, kto poprowadzi dla Ciebie kampania reklamowe PPC Google Ads?
Chętnie przystąpimy do współpracy.

Płatne kampanie reklamowe PPC można bardzo szybko wdrożyć i uruchomić i równie szybko uzyskać dzięki nim pierwsze przejścia na stronę. To także jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do klientów, wyróżnienie się, pokonanie konkurencji i odniesienie sukcesu w sieci.

Oferta w pigułce

Kampanie reklamowe Google Ads i PPC dają bardzo duże możliwości prezentowania swojej oferty potencjalnym klientom i poprawy wyników sprzedaży.

Sprawdzają się zarówno w przypadku stron firmowych, jak i sklepów internetowych. Nie bez przyczyny to właśnie kampanie reklamowe Facebook Ads i Google Ads są tak popularne. Dzięki identyfikacji grup docelowych i różnicowania form i treści przekazów w zależności od tychże grup, możemy precyzyjnie konstruować całe zestawy reklam. Mierząc ich skuteczność, analizując stopę zwrotu i konwersję wybieramy optymalne sposoby, pozwalające maksymalizować zyski.

Rynek lokalny czy ogólnopolski? Sklep wysyłkowy czy firma usługowa? W każdym przypadku reklamy PPC mogą być równie skuteczne – o ile zostaną odpowiednio skonfigurowane.

Czemu warto postawić na kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads?

Lublin może być miejscem, z którego rozszerzysz swoją działalność na lub kraj. Jeśli zaś działasz wyłącznie na rynku lokalnym, to na nim możesz umocnić swoją pozycję.

Reklama typu Pay Per Click, czyli płatna za kliknięcie, jest bardzo popularna wśród naszych klientów i ceniona za skuteczność i mierzalność wyników.

Nasze działania również – bo zajmujemy się PPC od lat i dobrze wiemy, jak optymalizować kampanie, by uzyskały jak najlepszy efekt. Ta sprawność nie przyszła sama z siebie. Jest wynikiem wielu godzin poświęconych na naukę, zdobywanie certyfikatów, uczestniczenie w kursach. Oraz oczywiście całymi latami pracy w branży, przez co nasi specjaliści poruszają się po tematyce reklam PPC szybko i efektywnie. Uruchomienie kampanii nie kończy ich pracy – to dopiero początek, po którym następuje ciągła praca nad poszukiwaniem najlepszych słów kluczowych, zbijaniem stawek za kliknięcie, zwiększaniem konwersji w sytuacji konkurencyjnego rynku.

Stawiając na Range otrzymujesz:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Przed uruchomieniem kampanii Google Ads czy Facebook Ads musimy określić jej założenia. Czy chodzi np. o sprzedaż produktów/usług czy może o budowanie wizerunku marki? To pozwoli dopasować formę przekazu, ale musi ona uwzględniać także otoczenie i działania stosowane przez konkurencję.

Konieczna jest identyfikacja grupy docelowej – lub wielu grup, co pozwoli na bardziej precyzyjny dobór przekazu czy harmonogramu reklam. Niezbędne mogą okazać się także pewne działania on-site, na stronie klienta, pozwalające usprawnić proces zakupowy czy też wdrożyć narzędzia analityczne.

Wdrożenie kampanii PPC nie oznacza zakończenia naszej pracy. Konieczne jest jeszcze jej optymalizowanie, czyli poszukiwanie najlepszych i najbardziej opłacalnych rozwiązań i ustawień. Google Ads to kampanie reklamowe, w których płaci się za klikniecie – ale nas tak naprawdę interesuje konwersja, czyli przełożenie kliknięcia na akcję klienta, którą jest zazwyczaj zakup produktu bądź usługi. Analiza danych, dostarczanych przez odpowiednie narzędzia, pozwala na zwiększenie współczynnika konwersji i stopy zwrotu. Typujemy także nowe słowa kluczowe, inne formy i treści reklam, harmonogramy wyświetleń.

Działania SEM, czyli kampanie płatne, i działania SEO, czyli wpływające na widoczność w wynikach wyszukiwania, mogą być prowadzone jednocześnie. Jest to wręcz zalecane, ponieważ działają na innych zasadach i pozwalają pozyskiwać ruch na stronę z różnych źródeł. Warto pamiętać, że pozycjonowanie SEO jest najbardziej skuteczne w dłuższym okresie, trzeba liczyć się więc z czekaniem minimum kilka miesięcy, nim uda się uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Zanim to nastąpi skuteczniejsze będą działania typu PPC, czyli głównie Google Ads.