REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC ŁÓDŹ

Prowadzisz biznes w Łodzi?
Kampanie PPC planujesz wykorzystać do jego rozwoju?
Pomożemy w tym z przyjemnością!

Płatne kampanie reklamowe, tak zwane PPC, są jednym z najlepszych i najszybszych sposobów, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Można je wykorzystać w każdym biznesie, niezależnie od jego skali i rynku, na którym prowadzona jest działalność. Kontrola kosztów i precyzyjny dobór targetu to ich niewątpliwa zaleta.

Oferta w pigułce

Bądź widoczny w internecie.
To jeden z kluczy do tego, by firma mogła osiągnąć sukces.

Jaki jest najszybszy sposób dotarcia do nowych klientów?
Odpowiedź jest prosta – kampanie PPC.

Dlaczego polecamy właśnie ten kanał działań marketingowych? Ponieważ jego zaletą jest możliwość naprawdę szybkiego wdrożenia, więc można też liczyć na to, że efekty działań pojawią się równie szybko. Nowi klienci generują przychody i zyski, które można inwestować w inne kanały, gdzie czas oczekiwania na efekt jest dłuższy – jak pozycjonowanie.

Reklamy PPC kierowane są do precyzyjnie dobranych odbiorców, a każda ich grupa może otrzymywać inny przekaz reklamowy. Po naszej stronie leży ciągła optymalizacja przekazów, grup docelowych oraz oczywiście stawek reklamowych, by kampanie były jak najbardziej zyskowne dla Klienta. Nasz zespół PPC to ludzie z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych na rynku lokalnym, krajowym i globalnym.

Podsumujmy więc zalety kampanii reklamowych, takich jak Google Ads czy Facebook Ads:

Proponujemy firmom z Łodzi prowadzenie kampanii reklamowych PPC, skierowanych na rynek lokalny i/lub krajowy.
To szansa na sukces biznesowy

Jako agencja interaktywna prowadzimy szereg działań związanych z marketingiem w internecie. Kampanie PPC należą do najczęściej wybieranych, i to niezależnie od wielkości firmy i wieku strony internetowej. To najlepszy sposób, by reklamować młode biznesy, a dla starszych idealny sposób na zwiększenie rozpoznawalności, liczby klientów, przychodów. Jednak aby wybić się przed konkurencję i zarabiać dzięki reklamom PPC, wskazane jest wsparcie fachowców – jak Range.

Ustalenie strategii, zaplanowanie działań, wdrożenie i uruchomienie, dobór stawek i przekazów reklamowych to podstawa, od której startujemy. Dalej następuje ciągła praca nad zwiększeniem skuteczności reklam i stopy zwrotu. Analiza i optymalizacja kampanii to klucz do sukcesu. Z nami jest on w zasięgu Twojej ręki. Nasi Klienci dostają:

Zdecyduj się na Range, a otrzymasz:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Koszt kliknięcia zależy m.in. od kanału, w jakim będą prowadzone działania i od tego, jaka jest konkurencja na dane frazy i jak ona licytuje stawki za kliknięcie. Możemy go wstępnie oszacować, by uzyskać podstawy do budowania strategii. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Budżet kampanii jest określany z góry. Możemy zablokować go na określonym poziomie, by nie został przekroczony – czy to w skali dnia, czy miesiąca. Oczywiście nasz zespół cały czas stara się dążyć do obniżenia kosztów kliknięcia i podniesienia strop zwrotu – to właśnie działanie konieczne w ramach poprawnej optymalizacji kampanii PPC.

Na wdrożenie kampanii PPC potrzeba kilku dni. Gdy zostanie uruchomiona, to pierwsze kliknięcia w reklamy mogą pojawić się nawet następnego dnia. To jest jednak dopiero pierwsza faza działań, a obserwując koszty, przejścia i wyniki możemy pracować nad poprawą jej skuteczności, by inwestycja w kampanie reklamowe przyniosła jak najlepsze efekty finansowe.