REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PCC KRAKÓW

Szukasz firmy z Krakowa, która zajmie się prowadzeniem dla Ciebie kampanii reklamowych PCC? Czekamy w gotowości.

Widoczność w sieci to rzecz konieczna, jeśli myślisz o odniesieniu sukcesu biznesowego. Kampanie marketingowe, jak Google Ads, to najszybszy i jeden z najlepszych sposób na dotarcie do potencjalnych klientów.

Jeśli chcesz nawiązać współpracę z firmą, która specjalizuje się w działaniach marketingowych w internecie, to jesteś we właściwym miejscu.

Oferta pigułce

Niezaprzeczalnym atutem kampanii reklamowych jest szybkość wdrożenia, łatwość dotarcia do odbiorców
i mierzalność efektów.

Coraz większa część handlu przenosi się do internetu. Twoi klienci na pewno właśnie tam szukają informacji o potrzebnych im produktach i usługach. Nie czekaj – zaprezentuj im swoją ofertę.

Google Ads – i podobne kanały, jak m.in. Facebook Ads – to reklama, którą można konfigurować tak, by trafiała do jak najbardziej prawdopodobnych odbiorców. Dzięki temu jej skuteczność jest wysoka, a koszty, odpowiednio optymalizowane, pozwalają osiągać atrakcyjna stopę zwrotu z inwestycji.

Na co możesz liczyć z naszej strony:

Prowadzisz biznes w Krakowie i chcesz poprawić swoje wyniki finansowe, zwiększyć liczbę klientów, w pełni wykorzystać swój potencjał?
Zrób to z nami.

Kampanie reklamowe Google można prowadzić samoistnie, albo łączyć z działaniami SEO, wpływającymi na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Zalecamy to drugie rozwiązanie, którego prowadzeniem możemy zająć się całościowo.

Niezależnie jednak od opcji, na którą się zdecydujesz, Google Ads na pewno jest dobrym sposobem na dotarcie do klientów i prezentację im swojej oferty. Jako oficjalny Partner Google dobrze wiemy, jak poruszać się w specyfice reklamy internetowej.

Nasze działania są skuteczne i transparentne, zgodne z zasadami Google, pozwalające na kontrolę nad budżetem i cały czas optymalizowane. Nie poprzestajemy na uruchomieniu kampanii – pracujemy nad nią, by wyprzedzać konkurencję, zwiększać stopę zwrotu, docierać do jak najszerszego grona potencjalnych klientów.

W Webrange wiemy jak:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk
Sales Manager

+48 690 200 290
poniedziałek - sobota w godz. 9-18
tomasz.krawczyk@webrange.pl

Odpowiadamy w ciągu 24 godzin
Jaki rodzaj usługi Cię interesuje?
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Oczywiście, że można zająć się tym samodzielnie. Jednak trzeba wziąć pod uwagę, że obsługa kampanii nie tylko zabiera czas, ale też wymaga sporej wiedzy i umiejętności, a także śledzenia zachodzących w nim zmian. Optymalizacja kosztów „kliknięcia”, która w dużej mierze przekłada się na stopę zwrotu z inwestycji, wymaga ciągłej uwagi i badania posunięć konkurencji. Reasumując – można samodzielnie, ale wcale niekoniecznie będzie to bardziej opłacalne, niż zlecenie obsługi Webrange. I niekoniecznie bardziej skuteczne.

Korzystamy z różnych narzędzi, by sprawdzać, jak przekładają się nasze działania na skuteczność kampanii, w tym konkretnie na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Między innymi na ich bazie optymalizujemy koszta kampanii. Raporty z naszych działań dostarczamy klientom, a do części narzędzi mają oni bezpośredni dostęp.

Taki koszt zależy od szeregu czynników, między innymi od jakości słów kluczowych, umiejscowienia reklamy i od stawek, jakie  konkurencja oraz Twoja firma są w stanie zapłacić za kliknięcie. Jest on zmienny, ulega końcowemu ustaleniu w wyniku aukcji, która następuje w momencie wpisania słowa kluczowego przez wyszukującego.

A dlaczego wybierać? Oba rozwiązania doskonale się uzupełniają. Dla firm, które dopiero wchodzą na rynek, kampanie Google są najlepszym rozwiązaniem, ale w czasie ich trwania można już pracować nad pozycją strony w wynikach organicznych. Reklamy Google dają szybkie efekty, chociaż są widoczne wyłącznie w ramach określonego budżetu i w czasie trwania kampanii. Natomiast pozycjonowanie i linki zewnętrzne są skuteczne dopiero w dłuższym okresie, ale z kolei ich trwałość też jest dłuższa.