REKLAMA GOOGLE ADS FACEBOOK ADS ADWORDS PPC BIAŁYSTOK

Szukasz agencji, która poprowadzi Twoje kampanie PPC w Białymstoku? Chętnie w tym pomożemy.

Kampanie reklamowe Pay Per Click, PPC, uważane są nie bez powodu za jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży i widoczności w internecie. Ich wdrożenie i uruchomienie jest bardzo szybkie, na rezultaty również nie trzeba długo czekać. Pozwalają też na wysoki poziom kontroli nad kosztami i doboru odbiorcy, do którego chcemy kierować reklamę.

Oferta w pigułce

Szybki efekt. Kontrola kosztów. Większa sprzedaż. Precyzyjne targetowanie. To wszystko jest w PPC.

Coraz trudniej wyobrazić sobie istnienie firmy czy instytucji w oderwaniu od internetu. To tam przenosi się znaczna część handlu, tam promuję się firmy usługowe. Nawet jeśli nie sprzedajesz niczego przez internet, to w ten sposób zapewne chcesz poinformować potencjalnych klientów o swoim istnieniu. Można wykorzystać do tego różne sposoby, ale żaden nie jest tak szybki, jak Kampanie PPC.

Działania reklamowe prowadzone przez Google Ads oraz inne systemy PPC mają wielką zaletę – nie trzeba długo czekać, by przygotować je do emisji i odpowiednio skonfigurować. Wielkim plusem jest także możliwość precyzyjnego doboru reklamy do odbiorcy, jego cech, zwyczajów, miejsca zamieszkania. Do tego dochodzi możliwość panowania nad kosztami i przewidywalne budżetowanie. I te właśnie zalety – a także sporo innych – umiemy wykorzystać na korzyść Twoją i Twej firmy.

Podsumujmy więc, czemu akurat kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads powinny Cię zainteresować:

Twoja firma mieści się w Białymstoku, a ty pragniesz wykorzystać jej potencjał i rozwijać się? Zrobisz to z nami.

Nasi klienci bardzo cenią sobie kampanie reklamowe Pay Per Click, PPC, i doceniają też nasze zaangażowanie i jakość obsługi.

Wiemy, że znamy się na tym, co robimy. Nauczyło nas tego kilkanaście lat pracy w świecie marketingu internetowego. Te lata wykorzystaliśmy, by zdobyć szeroką wiedzę teoretyczną i sprawdzić swe umiejętności w praktyce.  Nie spoczywamy na laurach – cały czas dokształcamy się, uczestniczymy w szkoleniach, zdobywamy certyfikaty. Ale prócz wiedzy i umiejętności wiemy też, jak trafić w potrzeby naszych Klientów, co im zaproponować, co im doradzić a jakich działań powinni unikać, by nie narażać się na niepotrzebne koszty.

Zaczynamy od konfiguracji i uruchomienia kampanii reklamowych PPC, następnie cały czas je monitorujemy i analizujemy, poszukując sposobów na dotarcie do nowych grup odbiorców i minimalizowania kosztów za kliknięcie w reklamę.

Oto co oferujemy naszym Klientom:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Musimy wiedzieć co i komu mamy zaoferować. Jeśli nie do końca możesz rozpoznać grupę docelową, postaramy się zrobić odpowiednie analizy i badania potrzeb rynkowych. Dzięki temu możemy precyzyjnie konstruować przekaz reklamowy – dobierać go odpowiednio do tego, do kogo ma trafić. W ramach jednej kampanii możemy używać różnych przekazów dla tego samego produktu, w zależności od tego, komu konkretnie chcemy go oferować.

Tak naprawdę uruchomienie kampanii nie oznacza końca pracy, tylko jej początek. Pierwsze ustawienia zawsze muszą być dopasowywane do realiów rynkowych i rzeczywistych reakcji odbiorców oraz konkurencji. Poszukujemy nowych słów kluczowych, piszemy nowe treści reklamowe, targetujemy kolejne grupy odbiorców. Dążymy do zmniejszenia stawek za kliknięcie w reklamę i zwiększenia liczby tych kliknięć. Pracujemy nad tym, by stopa zwrotu z inwestycji w reklamę była jak najwyższa.

W zasadzie tak, kampanie reklamowe PPC można obsługiwać samodzielnie. Pod jednym warunkiem – że wie się co się robi. Inaczej zazwyczaj oznacz to tylko stratę środków i czasu. Kampanie reklamowe PPC wydają się proste w obsłudze, ale by móc efektywnie korzystać z ich możliwości, trzeba się na tym naprawdę dobrze znać. Nie chodzi tylko o to, by reklamy się wyświetlały, bo to faktycznie może zrobić każdy. Chodzi o to, by sprzedawały i to tak, by zapewnić zyski.