Reklama na LinkedIn – LinkedIn ADS
Reklama skierowana na nawiązywanie relacji biznesowych, zdobywanie kontrahentów, poszerzanie profesjonalnych kontaktów i kreowanie wizerunku marki
LinkedIn to serwis społecznościowy, jednak skierowany do profesjonalistów, managerów, osób decyzyjnych. Nakierowany jest na poszukiwanie pracy, pracowników i kontrahentów, budowanie wizerunku marki, poszukiwanie wiedzy specjalistycznej i dzielenie się nią.
W tej chwili LinkedIn można określić najlepszą i najskuteczniejszą platformą do prowadzenia działań z zakresu B2B, użytkownicy bowiem wykorzystują portal przede wszystkim do celów biznesowych i zawodowych.
Obecnie LinkedIn ma ponad 750 milionów użytkowników, z czego około 4,5 miliona w Polsce, a każdego miesiąca przybywa kilka tysięcy kolejnych.
LinkedIn Ads umożliwia dotarcie do nich, oferując jednocześnie precyzyjny sposób targetowania odbiorców reklam.
Żadna platforma społecznościowa nie daje tak precyzyjnego pod kątem biznesowym narzędzia reklamowego, jak LinkedIn.
W tej chwili LinkedIn można określić najlepszą i najskuteczniejszą platformą do prowadzenia działań z zakresu B2B, użytkownicy bowiem wykorzystują portal przede wszystkim do celów biznesowych i zawodowych.
Obecnie LinkedIn ma ponad 750 milionów użytkowników, z czego około 4,5 miliona w Polsce, a każdego miesiąca przybywa kilka tysięcy kolejnych.
LinkedIn Ads umożliwia dotarcie do nich, oferując jednocześnie precyzyjny sposób targetowania odbiorców reklam.
Żadna platforma społecznościowa nie daje tak precyzyjnego pod kątem biznesowym narzędzia reklamowego, jak LinkedIn.
- Posłuchaj oferty w formie audio
Oferta pigułce
Dlaczego powinieneś reklamować się na LinkedIn?
- Właśnie tam są obecne osoby decydujące o procesach zakupowych i sprzedażowych.
- Użytkownicy serwisu to osoby nieprzypadkowe, zaangażowane, często również szukające kontaktów biznesowych.
- Targetowanie reklam umożliwia precyzyjne dotarcie do odpowiednich odbiorców.
- Możesz bardzo dokładnie określić cechy odbiorcy i dopasować do nich treść reklamy.
- Kierowanie reklamy do osób decyzyjnych znacząco zwiększa skuteczność pozyskania leadów.
- To platforma, gdzie konkurencja nadal nie jest duża, co przekłada się na skuteczność i rentowność działań reklamowych.
Dowiedz się więcej o reklamach na LinkedIn
Na LinkedIn funkcjonują dwa rodzaje kont.Profil prywatny, czyli konto osobiste, służy do zawierana kontaktów z innymi użytkownikami serwisu i wchodzenia z nimi w interakcje czy budowania sieci kontaktów.Natomiast strona firmy jest jej wizytówką, pozwala na publikowanie ofert pracy oraz na korzystanie z płatnych reklam PPC LinkedIn Ads.Cele stawiane reklamom publikowanym na LinkedIn mogą być różne, w zależności od potrzeb:
- budowanie wizerunku marki/firmy,
- rekrutacja,
- nawiązanie kontaktów handlowych,
- poszukiwanie partnerów biznesowych.
Dlaczego warto reklamować się w LinkedIn?
Biznesowy i zawodowy charakter serwisu sprawia, że reklamy na LinkedIn pozwalają na dotarcie do użytkowników na poziomie szczegółowości niemożliwym do zaoferowania przez inne platformy.To właśnie ta cecha, dzięki której LinkedIn Ads są tak wartościowym i skutecznym sposobem na reklamę B2B. To prawda, że stawki za reklamę PPC w systemie LinkedIn Ads są trochę droższe niż w innych popularnych systemach. Jednak ten koszt jest w pełni uzasadniony, biorąc pod uwagę możliwości, przekłada się też na wyższą stopę zwrotu z kampanii reklamowych.
Podsumujmy więc zalety kampanii reklamowych PPC LinkedIn Ads:
Podsumujmy więc zalety kampanii reklamowych PPC LinkedIn Ads:
- są skierowane do osób aktywnych zawodowo,
- użytkownicy portalu to często właściciele firm, kadra zarządzająca i osoby decyzyjne,
- ciągły wzrost liczny użytkowników,
- targetowanie pozwala na dobór odbiorcy m.in. wg funkcji/stanowiska w firmie,
- dla B2B nie ma drugiego portalu oferującego tak szczegółowo opisane cechy targetu,
- nikła szansa na przypadkowych odbiorców reklamy
- realne szanse na podjęcie długoterminowej współpracy biznesowej,
- możliwość wyboru wielu form reklamy, w tym remarketingu (Spotlight Ads),
- rozliczenie w systemie CPC, CPM, CPV,
- szacowanie kosztów kampanii reklamowej na poziomie jej planowania,
- mała konkurencja wśród reklamodawców.
Kampanie reklamowe LinkedIn Ads to szansa na rozwój firmy
Inne serwisy i systemy reklam płatnych skierowane są głównie na kontakt B2C i klientów indywidualnych. To bardzo ważny kanał reklamowy, jednak to właśnie nawiązanie kontaktów B2B może wpływać na przyszłość firmy.To szansa na nowych odbiorców i dostawców, nowe rynki zbytu, kooperacje, podwykonawstwo, współdziałanie w kolejnych projektach.To możliwość dotarcia bezpośrednio do osób zaangażowanych w działalność firmy, nawet na najwyższych stanowiskach. Prezentacji oferty pochodzącej z zaufanego źródła, zyskującej przez to na wiarygodności.Ile kosztuje reklama na LinkedIn? Przyznajmy – nie jest to najtańsza forma dotarcia do odbiorców, bo koszt PPC jest nawet kilka razy większy niż w przypadku np. Facebook Ads. Jednak korzyści, jakie niesie ze sobą targetowanie i szansa, jaką daje używanie reklamy do kontaktów B2B, w pełni to rekompensuje.Wiemy, jaki potencjał ma reklama PPC LinkedIn Ads i potrafimy wykorzystać go na korzyść Twojej firmy.
W ramach współpracy reklamowej na LinkedIn:
W ramach współpracy reklamowej na LinkedIn:
- stworzymy plan kampanii i lejek sprzedaży;
- przygotujemy content reklamy do dalszej promocji
- będziemy zarządzać i optymalizować budżet reklamowy;
- na bieżąco będziemy monitorować, analizować i optymalizować działania, by zmaksymalizować zwrot z Twojej inwestycji;
- prześlemy Ci raport wykonanych działań.
Skieruj reklamę do właściwych odbiorców
Nawiązanie kontaktów biznesowych nie jest wcale łatwym zadaniem. Znakomicie ułatwia to możliwość dotarcia bezpośrednio do osób, które kreują strategie firmy, odpowiadają za procesy zakupowe, produkcję, rozwój. LinkedIn Ads pozwala ich odnaleźć i skierować przekaz o wysokim stopniu personalizacji.Targetowanie kampanii PPC LinkedIn Ads obejmuje między innymi:
- stanowisko
- pełnioną funkcję,
- doświadczenie zawodowe
- umiejętności,
- staż pracy,
- wielkość firmy i jej obszar działania,
- nazwy firm,
- wykształcenie,
- zainteresowania.
Odpowiedni dobór parametrów, ich łączenie i/lub wykluczanie stwarza szansę na precyzyjne dotarcie z ofertą do właściwej osoby.
Wypróbuj różne formy reklamy
Wykorzystując możliwości LinkedIn Ads można użyć kilku sposobów prezentacji reklamy w zależności od grupy odbiorców i oczekiwanego rezultatu.
Są to więc:
- reklamy graficzne z pojedynczym zdjęciem, z karuzelą zdjęć lub z materiałem wideo,
- reklamy tekstowe, z możliwością użycia logo i grafiki,
- reklamy InMail, pozwalające na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości prywatnych do użytkowników serwisu,
- reklamy pozyskujące obserwujących Follower Ads,
- reklamy kierujące ruch na domeny zewnętrzne Spotlight Ads, możliwe do wykorzystania w remarketingu.
Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!

Tomasz Krawczyk
Sales Manager
Sales Manager
+48 690 200 290
poniedziałek - sobota w godz. 9-18
tomasz.krawczyk@webrange.pl
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin
Najczęściej zadawane pytania
Nie. Profile prywatne nie mają takiej możliwości, konieczne jest założenie konta firmowego. Jak również jego odpowiednia prezentacja i prowadzanie, by wzbudzało zainteresowanie i było wiarygodne dla odbiorców reklamy.
Koszt kliknięcia reklamy ustalany jest na zasadzie aukcji, jak zazwyczaj to się dzieje w kampaniach PCC. W aukcji liczy się zarówno suma oferowana za kliknięcie, jak i wynik jakości, obliczany na podstawie m.in. zaangażowania użytkowników we wcześniejsze aukcje czy treści reklamy.
Kampanie PPC LinkedIn Ads nie są bardzo skomplikowane i teoretycznie jest możliwa ich samodzielna konfiguracja. Wymaga to jednak umiejętności, wiedzy i czasu. W połączeniu z wysokimi kosztami reklamy okaże się, że taniej jest zlecić prowadzenie kampanii na zewnątrz niż uczyć się na własnych błędach.
Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?





