Reklama Google ADs (dawne adwords)

Bądź widoczny w internecie dzięki reklamie Google Ads

Zadbaj o to, aby Twoja marka, produkty lub usługi były widoczne w sieci. Zwiększ sprzedaż, spraw, żeby stronę odwiedzało więcej użytkowników i zdobądź nowych klientów.

Oferta pigułce

Dzięki reklamie Google Ads zyskujesz:

Google Ads, czyli?

Może jeszcze nie wiesz czym jest Google Ads (dawniej AdWords), ale na pewno wiesz, jak ono wygląda. Wyobraź sobie, że wpisujesz w wyszukiwarkę Google zapytanie: fryzjer Poznań, pomoc drogowa, kursy nurkowania, noclegi na mazurach, spodnie do biegania. Pierwsze cztery z wyświetlanych wyników u góry wyglądają inaczej, przede wszystkim dlatego, że mają dopisek: reklama.

Tak właśnie wygląda efekt kampanii Google Ads – reklamy online wykorzystywanej przez firmy do promocji marek, produktów i usług w wyszukiwarce Google. To nieodłączny element marketingu online, dzięki któremu Twoja firma może być widoczna nie tylko na szczycie listy wyszukiwania, ale i na YouTube oraz innych stronach internetowych (np. onet.pl, wp.pl, interia.pl).

Kampania Google Ads to najszybszy sposób, aby Twoją firmę zauważyło tysiące potencjalnych Klientów. Google to coś więcej niż wyszukiwarka informacji. To miejsce, w którym potencjalni klienci:

  • pytają o radę,
  • dzielą się opiniami,
  • wyszukują produktów, atrakcji czy obiektów (np. hoteli),
  • szukają informacji na temat marki,
  • decydują się na zakup 

Google Ads to rozwiązanie dla Ciebie, jeśli:

Wybierz wariant cenowy


Standard
Najpopularniejsze
Optimum

Pro
Analiza ekspercka kluczowych ekranów i procesów — strona główna oraz kluczowe podstrony
Analiza ekspercka kluczowych ekranów i procesów — strona główna oraz kluczowe podstrony
Analiza ekspercka kluczowych ekranów i procesów — strona główna oraz kluczowe podstrony
3400 PLN 6700 PLN wycena indywidualna
Wybierz Wybierz Wybierz

Zlecając nam obsługę kampanii Google Ads (Adwords) możesz mieć pewność, że:

Twój sukces to nasz sukces

Postawienie sobie celu to nie wszystko. To, co wyróżnia naszą ofertę to kompleksowa obsługa Twojej firmy w trakcie trwania umowy. Dbamy nie tylko o efekt końcowy, ale i o to, abyś jak najlepiej zrozumiał cały jej przebieg. Dlatego wybierając nas, możesz liczyć na:

Stawiamy na jasne warunki współpracy oraz cenimy sobie szczerość i komfort we wzajemnych stosunkach, dlatego na początku podpiszemy z Tobą umowę o zachowaniu poufności.

Postaw sobie cel, a my pokażemy jak go osiągnąć w Google Ads

Nasza współpraca nie bazuje na pustych obietnicach, a na mierzalnych efektach. Kampanie reklamowe powinny być oparte na celach, jakie chce osiągnąć Twoja firma. Jesteśmy po to aby pomóc Ci wybrać te spośród nich, które mają szansę przynieść Ci największe zyski. Jeszcze przed startem kampanii wspólnie ustalimy, co jest Twoim celem i w jaki sposób będziemy go mierzyć.

Oto przykłady celów, jakie możesz postawić przed swoją kampanią Google Ads:

Nie musisz się ograniczać!
Google Ads to różne rodzaje reklam

  • reklama tekstowa w wyszukiwarce Google (search)
  • reklama graficzna w sieci reklamowej Google (display)
  • inteligentna kampania w sieci reklamowej (smart)
  • reklama produktowa w wyszukiwarce Google (PLA)
  • inteligentna kampania produktowa (smart)
  • reklama remarketingowa (zarówno w wyszukiwarce (RLSA), jak i w sieci reklamowej Google)
  • reklama Gmail (GSP)
  • reklama video na YouTube
  • reklama aplikacji

W kampaniach reklamowych Google Ads kierujemy się dewizą

Nie obiecujemy cudów.
Obiecujemy efekty.

Postawienie sobie celu to nie wszystko. To, co wyróżnia naszą ofertę to kompleksowa obsługa Twojej firmy w trakcie trwania umowy. Dbamy nie tylko o efekt końcowy, ale i o to, abyś jak najlepiej zrozumiał cały jej przebieg. Dlatego wybierając nas, możesz liczyć na:

Można nam zaufać - status Google Partner i jasne zasady współpracy

Jako partner Google zapewniamy, że Twoje kampanie będą realizowane na najwyższym poziomie. Nasi specjaliści nie tylko posiadają odpowiednie certyfikaty, ale stale poszerzają i aktualizują swoją wiedzę związaną z koordynowaniem kampanii. Dlatego też możesz mieć pewność, że kampania będzie prowadzona przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych zaawansowanych możliwości jakie daje ekosystem Google Ads

Zasady naszej współpracy są zawsze jasno określone – kluczowe decyzje dotyczące środków przeznaczanych na reklamę nie są podejmowane bez konsultacji. Oprócz tego:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Wieczorek
CEO

+48 690 200 290
poniedziałek - sobota w godz. 9-18
tomasz.wieczorek@webrange.pl

Odpowiadamy w ciągu 24 godzin
Jaki rodzaj usługi Cię interesuje?
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z kampanią Google Ads. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej

Pewnie wiesz, że kampanię Google Ads mógłbyś prowadzić samodzielnie. Dlaczego więc warto powierzyć to zadanie ekspertom? Z czterech podstawowych względów: czas, wiedza i doświadczenie oraz efekty. Pisząc czas mamy na myśli oczywiście Twój czas, którego jako osoba prowadząca firmę zapewne nie masz w nadmiarze. Wiedza i doświadczenie to coś co charakteryzuje nas – jesteśmy ekspertami, partnerami Google, a o Google Ads wiemy naprawdę dużo. Dlatego powierzając nam swoją kampanię masz pewność osiągnięcia najlepszych efektów, najniższym kosztem. Skoro mowa o efektach – podkreślaliśmy, że są mierzalne, jednak jak i kiedy je mierzyć? Z jakich narzędzi korzystać? Jesteśmy ekspertami nie tylko w zakresie Google Ads ale i Google Analytics, dlatego wiemy na jakie aspekty kampanii zwracać uwagę i jak odczytywać wskaźniki.

Nawet jeśli Twoim podstawowym celem nie było bezpośrednio zdobycie nowych klientów, Google Ads z pewnością pomoże Ci to osiągnąć. W  jaki sposób? Przypuśćmy, że celem kampanii było zwiększenie liczby wizyt Twojej strony www.  Dzięki osiągnięciu tego celu więcej osób trafi do Twojej witryny, a tym samym będzie miało okazję poznać ofertę i zdecyduje się na zakupy. To samo w przypadku, gdy celem było zwiększenie popularności aplikacji, rozpoznawalności marki czy dokonanie zakupu. Każde z tych działań powoduje, że o firmie i jej produktach robi się głośno, co z kolei przekłada się na liczbę klientów i generuje… zyski.

Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Nasi eksperci przez cały czas kampanii na bieżąco optymalizują ją pod kątem wybranej strategii i celu. O tym, jak idzie promocja dowiadujesz się od razu – śledzimy statystyki w Google Analytics, dajemy Ci dostęp do raportu na żywo w Google Data Studio i wracamy do Ciebie z konkretnym feedbackiem. Stale monitorujemy też postęp w osiąganiu celu, dlatego po uzgodnieniu możemy zdecydować o wyeliminowaniu najsłabszych kampanii czy dodaniu nowych opcji.