Projekt loga firmy. Projektowanie i tworzenie logotypu + ID
Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie – także w biznesie. Potrzebujesz odświeżenia wizerunku firmy? A może chcesz zbudować swój image od podstaw? Zleć stworzenie loga i identyfikację wizualną ekspertom i miej pewność, że Twoi klienci zobaczą najlepszą stronę Twojego biznesu.
Projekt logo, odświeżanie
wizerunku i… dużo więcej
Pokaż potencjalnym klientom, że to właśnie Twoja marka jest tym, czego szukają!
Zleć stworzenie identyfikacji wizualnej grafikom z webrange i zyskaj pewność, że:
- Twoje produkty i usługi zostaną zaprezentowane z jak najlepszej strony - łączymy kompetencje z zakresu projektowania wizualnego z doświadczeniem w marketingu, dzięki czemu stworzymy silny i stabilny wizerunek, za którym stoi marka godna zaufania
- zyskasz przewagę rynkową nad konkurentami, którzy nie zainwestowali w dobrą identyfikację wizualną
- nad kreowaniem Twojego wizerunku będzie pracował zespół z doświadczeniem w pracy z setkami marek, doskonale znający obowiązujące trendy
- stworzony przez nas wizerunek będzie w 100% oryginalny - w projektowaniu wykraczamy poza utarte schematy i bierzemy pod uwagę Twoje zdanie
- zadbamy o to, aby przygotowana przez ekspertów komunikacja wizualna była spójna (na stronie, social mediach itd.) dzięki czemu marka stanie się rozpoznawalna i na stałe zagości w świadomości potencjalnych klientów
Wspieramy nowe marki w wejściu na rynek, a już istniejącym pomagamy wzmocnić ich wizerunek, dlatego możesz zlecić nam stworzenie m.in.:
- loga
- księgi znaku
- projektu materiałów brandingowych - tradycyjnych i cyfrowych (wizytówka, papier firmowy, kalendarze itp.)
- materiałów na social media (Facebooka, Instagrama)


































Projekty loga cena
Pakiet MINI |
Najpopularniejsze Pakiet MEDUM |
Pakiet PRO | |
---|---|---|---|
Liczba propozycji logo
| 2 | 4 | 6 |
Liczba modyfikacji
| 4 | 8 | 12 |
Zniżka przy zamówieniu strony internetowej
| - 50 zł | - 100 zł | - 200 zł |
Przeniesienie autorskich praw majątkowych
| |||
Standardowe pliki do Internetu (.jpg, .png)
| |||
Pliki wektorowe do druku (.pdf, .ai)
| |||
Podstawowa księga znaku
| |||
Pliki źródłowe do dalszej modyfikacji
| |||
Gotowe materiały do do scial media - przygotujemy gotowe materiały do social media, okładki, zdjęcia profilowe, wzór zdjęć do postów.
| |||
Rozbudowana księga znaku
| |||
490 zł | 890 zł | 1 690 zł | |
Wybierz | Wybierz | Wybierz |
Dlaczego tak ważne jest dobre logo dla firmy?
Jak Cię widzą, tak
Cię...kupują
Nowoczesny wizerunek to obecnie podstawa sukcesu – szczególnie, gdy Twoja firma działa w warunkach dużej konkurencji. Inwestując w budowę lub odświeżenie wizerunku zapewniasz swojej firmie:
-
Dobre pierwsze wrażenie
Wszyscy “kupujemy oczami” - miej pewność, że to Twoja strona, logo i oferta przyciągną spojrzenia -
Wyróżnienie się na tle konkurencji
Decyzje o zakupie lub skorzystaniu z usługi w internecie podejmowane są w ułamku sekundy, dlatego zadbaj o to, aby potencjalni klienci zauważyli i chcieli poznać bliżej właśnie Ciebie -
Spójność komunikacji
Pewność, że wszyscy odbiorcy widzą Twoją ofertę, produkty i usługi od jak najlepszej strony -
Wzrost zaufania do marki i tego, co oferuje
Przemyślany i spójny wizerunek pomoże stworzyć klientom poczucie ładu i bezpieczeństwa zakupów -
Rozpoznawalność
Dzięki wyraźnej i spójnej identyfikacji wizualnej Twoja firma zostanie zapamiętana i rozpoznawana przez odbiorców. Eksperci zadbają o spójność wizualną wszystkich używanych w komunikacji narzędzi i materiałów -
Ograniczenie kosztów
raz zaprojektowana, dobrze przemyślana strategia wizualna Twojej marki to ogromna oszczędność nie tylko czasu i pracy, ale i pieniędzy. Posiadając idealne logo, grafiki i materiały wizualne można na ich bazie przygotowywać wszystkie przyszłe projekty
Profesjonalna kreacja wizerunku
Naszym celem jest stworzenie spójnego, wyróżniającego Cię na tle konkurencji oraz solidnego wizerunku Twojej firmy. Identyfikacja wizualna jest sumą działań, podejmowanych przez zespół ekspertów z Webrange, łączących w sobie kompetencje z zakresu m.in. marketingu internetowego, komunikacji wizualnej, grafiki użytkowej, brand marketingu czy programowania.
W ramach kreacji wizerunku zajmiemy się:
- Stworzeniem loga, czyli znaku rozpoznawczego Twojej firmy. To podstawa identyfikacji wizualnej marki, bo to właśnie z logiem będą kojarzone Twoje produkty i usługi. Oczywiście, będziesz miał wpływ na wygląd loga - nasi eksperci zaproponują Ci kilka koncepcji wstępnych, których liczba zależna będzie od planu, na jaki się zdecydujesz
- Opracowaniem księgi znaku, czyli mówiąc prościej: instrukcji obsługi logo. Zostanie ona przygotowana przez zespół, aby ułatwić prawidłowe używanie logotypu w przyszłości. Księga znaku ma ogromne znaczenie - daje Ci pakiet informacji niezbędny do tego aby wykorzystywać znak, czyli logo w sposób prawidłowy na wszystkich nośnikach, unikając tym samym kłopotów z niepoprawnym skalowaniem, złą kolorystyką czy nieestetycznym rozciąganiem. W księdze znaku przygotowanej przez autora logo znajdziesz elementy, takie jak: geneza powstania i konstrukcja znaku, informacje na temat pola ochronnego, warianty kolorystyczne czy informacje o rozmiarze i skalowaniu
- Identyfikacja wizualna to nie tylko digital - zajmiemy się zaprojektowaniem tradycyjnych materiałów brandingowych, czyli m.in. tym jak będą wyglądały Twoje wizytówki czy papier firmowy
- Przygotowaniem materiałów graficznych na social media, w tym m.in. cover photo i posty na Facebooku oraz publikacje na Instagramie - wszystko po to, aby wizerunek Twojej firmy był spójny i dopracowany pod każdym względem - zarówno na stronie, jak i w mediach społecznościowych
Jak będzie wyglądał proces kreacji wizualnej Twojej firmy?
Końcowy projekt identyfikacji wizualnej będzie sumą Twoich oczekiwań i specyfiki firmy oraz naszej wiedzy na temat obowiązujących trendów i doświadczenia we współpracy z innymi markami. Chcemy pokazać Ci, jak wygląda proces projektowy, abyś jeszcze lepiej mógł wyobrazić sobie pracę naszego zespołu:
- 1. Analiza brandingu firmy i konsultacje - to moment, w którym poznajemy Ciebie i Twoją firmę, analizujemy potrzeby rynkowe i marketingowe. W przypadku, gdy decydujesz się na odświeżenie wizerunku szczegółowo zapoznajemy się z Twoim dotychczasowym logiem i innymi elementami identyfikacji. To moment, w którym pytamy Cię też o Twoje oczekiwania i cele oraz analizujemy konkurencję.
- 2. Przygotowywanie koncepcji - czyli pierwszy etap prac nad kreowaniem wizerunku. Tu powstają wstępne rozwiązania dotyczące np. wyglądu loga czy materiałów graficznych
- 3. Konsultacje koncepcji i wypracowanie wersji finalnej - przed przystąpieniem do wcielania koncepcji w życie zawsze konsultujemy nasze propozycje z klientem. To czas, żebyś przekazał nam swoje uwagi i przedyskutował zmiany z zespołem
- 4. Opracowanie finalnej wersji w formie wektorowej - po skonsultowaniu i zaakceptowaniu koncepcji przez klienta przystępujemy do działania. Efektem będzie powstanie najważniejszego znaku Twojej firmy, czyli loga w grafice wektorowej
- 5. Stworzenie księgi znaku, czyli wytycznych co do tego, jak postępować z logiem i w jaki sposób go używać, aby we wszystkich materiałach promocyjnych, na stronie czy w reklamach prezentowało się doskonale, a identyfikacja wizualna marki była spójna.
- 6. Opracowanie materiałów dodatkowych, czyli elementów które obok loga tworzą wizerunek Twojej firmy

Sales Manager
+48 690 200 290
poniedziałek - sobota w godz. 9-18
tomasz.krawczyk@webrange.pl
Najczęściej zadawane pytania w usłudze projektowania logotypu firmowego
Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z usługą projektowania logotypu i identyfikacji wizualnej Twojej firmy.
W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej
Przede wszystkim, stawianie swojej firmy i marki z góry na straconej pozycji. Dlaczego? Ponieważ w czasach gdy niemal wszystkie marki (niezależnie od branży) są aktywne w internecie, firma musi brać pod uwagę wszelkie sposoby na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów. Dla klienta, jak dla każdego człowieka, liczy się pierwsze wrażenie. Dlaczego ma wybrać Twoje produkty lub usługi, skoro logo, strona czy komunikacja docierająca do niego od konkurenta są ciekawsze?
Brak dobrze przemyślanej identyfikacji wizualnej lub źle wykreowany wizerunek spowoduje też, że działania marketingowe (na które przeznaczane są przecież niemałe pieniądze) nigdy nie będą też w 100% skuteczne. Nawet dobra reklama nie jest bowiem w stanie wypełnić luk w wizerunku – tym, jak klienci postrzegają Twoją markę. Poza tym niespójny, chaotyczny lub negatywny wizerunek marki powoduje spadek zaufania do prezentowanej przez firmę oferty.
Tak – dobra identyfikacja graficzne pomoże Ci pozbyć się dotychczasowych problemów z wizerunkiem, które powstały np. w wyniku podjęcia złych decyzji dotyczących wizerunku w przeszłości czy wieloletnich zaniedbań tego tematu. Każdy projekt kreowania wizerunku marki w Webrange poprzedzony jest konsultacją potrzeb i oczekiwań klienta oraz analizą konkurencji. Dzięki temu już na początku dowiemy się gdzie leży przyczyna złego wizerunku i w trakcie całego procesu będziemy kłaść nacisk na jej wyeliminowanie i zastąpienie nietrafionych rozwiązań projektami, które zmienią image firmy w oczach potencjalnych klientów.
Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?





