Interesuje cię pozycjonowanie w Gliwicach? Zgłoś się do nas!

Agencja marketingowa Range działa na rynku już od kilkunastu lat.

 Przez ten czas wypracowaliśmy grono zadowolonych klientów, którym pomogliśmy uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Stań się jednym z nich.

Oferta w pigułce - konkrety dla zajętych

Agencja marketingowa Range działa na rynku już od kilkunastu lat.

Pozycjonowanie w Gliwicach można robić, kierując się na rynek lokalny, albo też na cały kraj. Wysokie pozycje w Google to jedna z najskuteczniejszych metod, umożliwiających realizację długookresowych celów biznesowych. To szansa, z której szkoda nie skorzystać.

Internet stał się wszechobecny. Ciężko wskazać branżę, która nie może korzystać z sieci, by rozwijać się i generować zyski.

Prowadzisz małą firmę, która nie planuje działać poza Gliwicami, ale na rynku lokalnych chce zyskać uznanie klientów? Wykorzystaj pozycjonowanie lokalne.

Twoja działalność jest perspektywiczna, widzisz przed sobą duże możliwości rozwoju, oczekujesz klientów z całej Polski? Postaw na szerokie pozycjonowanie, skierowane na cały kraj.

Niezależnie od tego, jaki model rozwoju preferujesz, możesz do tego wykorzystać obecność na topowych pozycjach wyszukiwarki Google. A zdobywanie tych pozycji to właśnie nasza specjalność.

Dlaczego właśnie agencja interaktywna Range?

Zadzwoń, porozmawiamy o pozycjonowaniu Twojego biznesu
Tomasz Krawczyk
Sales Manager

Pozycjonowanie w Gliwicach może przynieść sukces twojej firmie – o ile zdecydujesz się a powierzenie go w ręce odpowiedniej agencji.

Takiej właśnie, jak Range. W pełni zdajemy sobie sprawę z szans jakie rodzi internet, ale także z zagrożeń, które może nieść nieprawidłowe czy zbyt pospiesznie prowadzone pozycjonowanie. Ten proces zawsze musi być rozłożony w czasie, efekty też nie przychodzą od razu, ale finalnie pozycjonowanie okazuje się bardzo rozsądną inwestycją w przyszłość firmy.

Co możesz uzyskać dzięki pozycjonowaniu strony internetowej?

Wyszukiwarka Google zdominowała krajowy rynek internetowy. Większość ruchu organicznego – czyli pochodzącego z zapytań do wyszukiwarki – przejmują witryny, które obecne są w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.

Podejmij decyzję – czy twoja firma ma być jedną z nich? I zadzwoń do nas.

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Gliwicach.

Wiemy, że będziesz mieć do nas wiele pytań, zanim zdecydujesz się na współpracę. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji i wyjaśnią wszelkie kwestie, które Cię nurtują. Jednocześnie zamieszczamy tu odpowiedzi na te pytania, które pojawiają się najczęściej.

To zależy, czy chcesz utrzymać swoją pozycję, poprawić ją, zwiększyć, przychody, rozwijać się… Oczywiście pozycjonowanie nie zawsze będzie absolutnie konieczne, wiele firm radzi sobie bez niego i utrzymuje się na rynku. Pytanie tylko, czy chodzi ci wyłącznie o przetrwanie, czy o progres? I jakie działania podejmuje twoja konkurencja? Czy to ty wyprzedzisz ich, czy oni ciebie?

Są firmy, których działalność skupia się na rynku ograniczonym do aglomeracji, miasta czy nawet dzielnicy. Dla nich proponujemy tzw. pozycjonowanie lokalne, czyli uwzględniające konkretną lokalizację. Ma to tę zaletę, że trafiamy wyłącznie do klientów, których firma może obsłużyć, nie „przepalamy” budżetu, by promować się na cały kraj. Dodatkowo pozycjonowanie lokalne jest też tańsze i zwykle dużo szybciej uzyskujemy satysfakcjonujące efekty.

Odpowiedź na to pytanie może brzmieć tylko – to zależy. Zależy od branży i trudności fraz, na jakie chcemy się pozycjonować. Od tego, jakie działania podejmuje konkurencja. Od wysokości budżetu, jaki mamy do dyspozycji. Od zawartości strony, jej wieku, stopnia zoptymalizowania. Wstępnie można powiedzieć, że efekty przychodzą po kilku miesiącach lub kwartałach pozycjonowania. Dokładniejsze szacunki możemy wykonać, gdy dostaniemy adres strony. Prosimy o kontakt, przygotujemy wstępna wycenę i zaproponujemy możliwe działania.