Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google

Lepsza widoczność
w wyszukiwarkach to większe zyski

Przestań wydawać pieniądze na nieskuteczny marketing – powierz pozycjonowanie ekspertom, wyprzedź konkurencję i pokaż swoją firmę wszystkim potencjalnym klientom.

Oferta w pigułce - konkrety dla zajętych

Przekonaj się, że inwestycja
w pozycjonowanie się opłaca

Firma, której nie widać w sieci praktycznie nie istnieje. Zleć pozycjonowanie specjalistom z Range i osiągaj zyski dzięki wysokim pozycjom w Google. Oto, co wyróżnia naszą ofertę na tle konkurencji:

Nie musisz czytać dalej

Dalsza treść skierowana jest do osób, które nie do końca wiedzą czym jest i jakie korzyści daje wysoka pozycja w wyszukiwarce.

Masz już tę wiedzę? Nie trać czasu — zadzwoń lub napisz, opowiedz nam o  Twoich celach i biznesie, a my powiemy, jak je osiągnąć i ile to będzie kosztować.

Tomasz Krawczyk
Sales Manager

Dobre pozycjonowanie w Google to najlepsza reklama Twojej firmy

Już dawno minęły czasy, w których widoczność w Google była dodatkowym sposobem na marketing. Obecnie to wymóg — zarówno dla lokalnych, jak i globalnych biznesów, którym zależy na rozwoju i wyprzedzeniu konkurentów.

Osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwania Google może przynieść Twojej firmie mnóstwo korzyści, w tym:

Wyżej w rankingu Google = lepiej niż konkurencja

O co chodzi
w pozycjonowaniu stron?

Skoro trafiłeś na naszą stronę, to pewnie masz już ogólne pojęcie na temat tego, czym jest pozycjonowanie. Dlatego skupimy się tu na tym, na czym polega ten proces i jak w jaki sposób my — eksperci z zakresu marketingu internetowego i SEO — doprowadzamy tego, aby Twoja firma pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google.

Skuteczne pozycjonowanie stron w Google

Nie obiecujemy cudów — pomagamy osiągnąć Twoje cele biznesowe

Jeśli zdecydujesz się powierzyć pozycjonowanie Twojej firmy w nasze ręce, możemy obiecać:

Jesteśmy specjalistami od SEO i znamy dobrze realia marketingu internetowego, dlatego nie obiecamy Ci cudów.

W relacjach z klientami stawiamy na uczciwość, dlatego już teraz powinieneś wiedzieć: NIE MOŻEMY zagwarantować, tego że:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania
na temat pozycjonowania stron

Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z pozycjonowaniem stron w wyszukiwarkach. W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej:

Mianem pozycjonowania określa się wszystkie działania składające się na jeden cel — osiągnięcie jak najlepszej widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Wśród podstawowych czynności przeprowadzanych w ramach pozycjonowania wyróżnić można m.in.:

  • tworzenie wartościowych tekstów (contentu), 
  • optymalizacja strony pod względem kodu,
  • wewnętrzne i zewnętrzne linkowanie (linkbuliding). 

Skuteczne pozycjonowanie pozwoli firmie wyprzedzić konkurentów w wyścigu na szczyt listy wyników Google. Celem ekspertów SEO będzie zadbanie o to, aby to Twoja witryna pojawiła się na pierwszych miejscach, podczas wyszukiwania danego słowa kluczowego. A nie jest to zadanie łatwe, bo kolejność wyświetlania ustalana jest przez zaawansowane algorytmy, które analizują kilkaset czynników mających wpływ na pozycję strony. To właśnie na ich podstawie ustalany jest ranking dla konkretnego słowa kluczowego.

Oto etapy, na których powinieneś skupić się przy samodzielnym pozycjonowaniu strony internetowej:

  • punktem wyjścia będzie stworzenie strony internetowej, najlepiej na tzw. CMS, czyli na systemie zarządzania treścią, który umożliwi samodzielne edytowanie znajdującego się tam contentu. Już na tym etapie powinieneś wiedzieć, do kogo ma być kierowana strona, czyli ustalić docelową grupę klientów i na tej podstawie projektować jej wygląd strony i decydować o treści.
  • Następny etap to działania optymalizacyjne. W dużym skrócie mają polegać one najpierw na ustaleniu słów kluczowych i fraz, których wyszukiwanie w Google będzie prowadziło potencjalnych klientów do Twojej oferty. Należy zadbać też o odpowiednie nasycenie strony internetowej wybranymi słowami kluczowymi. 
  • Kolejny krok to zadbanie o unikalność treści. Chodzi tu o to, aby umieszczany na stronie content był oryginalny zarówno w stosunku do innych witryn, jak i wewnątrz Twojej własnej strony (np. w innych zakładkach, na blogu, w ofercie itd.).

To absolutne podstawy do rozpoczęcia samodzielnego pozycjonowania swojej firmy. Jak widać nie jest to wcale łatwe zadanie. Pozycjonowanie wymaga czasu, cierpliwości i przede wszystkim — specjalistycznej wiedzy. Opatrzone jest też sporym ryzykiem, bo wykonane nieprawidłowo może spowodować obniżenie pozycji strony na dane słowa kluczowe, a nawet — całkowite usunięcie witryny z wyników wyszukiwania Google. 

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ koszty pozycjonowania zależą od konkurencyjności branży oraz ilości słów kluczowych.

Ceny pozycjonowania podejmowanego przez profesjonalistów wahają się od kilkuset złotych w przypadku pozycjonowania lokalnego lub niewielkiej liczby nisko konkurencyjnych fraz, do nawet kilkunastu / kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie przy pozycjonowaniu na bardzo dużą liczbę mocno konkurencyjnych fraz kluczowych.

Rozbieżności są ogromne, bo pytanie jest z tych rodzaju „ile kosztuje samochód?” bez żadnych dodatkowych informacji, o jaki samochód nam chodzi.

Jeżeli chcesz poznać szacunkowy koszt pozycjonowania swojej strony, wyślij zapytanie o darmową i niezobowiązującą wycenę.

Obecnie niemal każda firma posiada własną stronę internetową. Co więcej — wiele z nich to naprawdę czytelne i dobrze wykonane serwisy. Prawdą jest jednak, że wśród milionów stron www, tylko te dobrze wypromowane zdobywają nowych klientów. 

Wniosek jest jeden: jeśli chcesz sprzedawać produkty lub usługi w Internecie, musisz stać się w nim widoczny. Pamiętaj, że liczba jego użytkowników stale rośnie. W sieci nie tylko szuka się informacji o produktach i usługach, ale decyduje się też na ich zakup — na podstawie tego, co pojawi się w wyszukiwarce — strona, opinie, oceny. Dlatego właśnie warto inwestować w pozycjonowanie — to dzięki wysokim pozycjom w rankingu Google możesz zdobyć klienta poprzez Internet i zadbać o to, aby wybrał Ciebie, a nie konkurenta z branży.

Już na początku naszej współpracy wspólnie ustalimy miesięczne wydatki na SEO dla Twojej firmy. Dlaczego miesięczne? Ponieważ osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce wymaga ciągłej pracy, a nie jednorazowego działania, które nie ma szans przynieść stałych rezultatów. W pozycjonowaniu kluczowe jest nie tylko samo osiągnięcie pozycji, ale przede wszystkim jej późniejsze utrzymanie. Poza tym regularne płatności pozwolą w łatwy sposób obliczyć zwrot z inwestycji w marketing internetowy.

Oczywiście warunki, które ustalimy na początku, są elastyczne. W trakcie trwania współpracy możesz zmodyfikować liczbę czy rodzaj fraz, na jakie ma pozycjonować się firma lub zakres działań prowadzonych przez naszych ekspertów. 

Nie jesteśmy w stanie, jak żadna inna firma rzetelnie oferująca usługę SEO, dać gwarancje osiągnięcia określonej pozycji przez dane słowo kluczowe. Mamy jednak w ofercie model rozliczenia hybrydowego, w którym część płatności następuje po osiągnięciu i utrzymaniu pozycji przez dane słowo kluczowe.

Jeżeli jakaś firma oferuje Ci gwarancje osiągnięcia lub utrzymania pozycji, to warto zachować ostrożność, najprawdopodobniej to zwykły hochsztapler.

Jeśli wybierzesz samodzielne, ręcznie (i darmowe) sprawdzenie pozycji, pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić, jest wpisanie nazwy firmy do wyszukiwarki Google. Dzięki temu szybko dowiesz się, czy Twój biznes w ogóle istnieje w wynikach wyszukiwania. Jeśli się tam znajduje (i to na samym szczycie listy) jest to dobry znak.

Drugim krokiem może być sprawdzenie, czy Twoja witryna jest zaindeksowana. W tym celu użyj operatora site: dodając do niego nazwę domeny, czyli: site:twojadomena.pl. Pomoże Ci to wyświetlić wyniki dla zaindeksowanych adresów URL z Twojej domeny. Jeśli nie pojawią się żadne wyniki, oznacza to, że Twoja witryna nie jest widoczna w Google, a co za tym idzie — jesteś zupełnie niewidoczny w sieci. To jasny sygnał, że jak najszybciej powinieneś podjąć działania w kierunku pozycjonowania swojego biznesu. 

Kolejnym etapem jest sprawdzenie pozycji twojej firmy na określone słowa kluczowe związane z Twoją ofertą. W tym celu skorzystaj z trybu incognito w przeglądarce i wyszukaj odpowiednią frazę, po prostu wpisując ją w okienko wyszukiwania. Jeśli prowadzisz już działania SEO, jest szansa, że zobaczysz na szczycie listy wyszukiwania. Jeśli nie — czas je rozpocząć.

Jeśli nie masz czasu na ręczne sprawdzenie pozycji, możesz użyć do tego celu darmowych lub płatnych narzędzi do ich monitoringu.