Pozycjonowanie lokalne w Mapach Google

Daj się znaleźć klientom lokalnym. Wyprzedź konkurencję w wyścigu o pozycję w Mapach Google

Każdego dnia w internecie wyszukiwane są setki tysięcy firm. Załóż wizytówkę na Mapach Google i rozpocznij pozycjonowanie – spraw, żeby Twoja marka, produkty i usługi były widoczne wszędzie tam, gdzie mogą szukać ich potencjalni klienci.

Oferta w pigułce

Poznaj jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu internetowego

Inwestujesz czas i pieniądze w tworzenie i optymalizację wizytówki, więc to jasne, że liczysz na widoczne korzyści. Mamy dobrą wiadomość – Mapy Google to potężne narzędzie,które powierzone w ręce ekspertów od marketingu internetowego, da Ci widoczne efekty pozycjonowania w postaci:

Na czym polega pozycjonowanie w Mapach Google?

Google Maps to narzędzie, z którego od dawna aktywnie korzystają już nie tylko osoby szukające dojazdu i nawigacji. Mapy Google stały się szansą na z jednej strony niedrogą, a jednocześnie bardzo efektywną promocję firmy, pozwalającą na szybkie odnalezienie jej w sieci przez potencjalnych klientów.

Sama wizytówka to jednak dopiero początek. Tylko dzięki odpowiedniej optymalizacji możliwe jest skuteczne lokalne pozycjonowanie firmy, czyli sprawienie, że w wynikach Google to Twoje produkty i usługi pojawią się przed konkurencją. Skuteczne pozycjonowanie wpływa w znaczący sposób na zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym dotarcie do nowych klientów i… zysk. Lokalne pozycjonowanie na Mapach Google to obecnie podstawowy element strategii marketingu internetowego wśród lokalnych firm – niezależnie od wielkości i branży.

Wybierz wariant cenowy


Pojedyncza konfiguracja
Najpopularniejsze
Obsługa MEDUM

Obsługa PRO
Stworzenie lub przejęcie istniejącej wizytówki — stworzymy dla Ciebie wizytówkę Google moja firma lub uzyskamy weryfikację istniejącej wizytówki,
Konfiguracja i uzupełnienie wszystkich danych w wizytówce — stworzymy dla Ciebie wizytówkę Google moja firma lub uzyskamy weryfikację istniejącej wizytówki,
Analityka ruchu — wdrożymy analitykę ruchu z wizytówki Google Moja Firma widoczną w narzędziu Google Analytics
Publikowanie wpisów, zdjęć, ofert, wydarzeń — regularnie będziemy dodawać wpisy w w aktualnościach, ofertach oraz wydarzeniach, dzięki czemu Twoja oferta trafi do jeszcze większej ilości klientów
Budowanie i moderacja opinii —będziemy wspierać Cię w pozyskiwaniu nowych, dobrych opinii od Twoich klientów oraz będziemy właściwie odpowiadać na pojawiające się pytania i opinie
Karuzela produktowa / lista usług — utworzymy karuzelę Twoich produktów, które będą wyświetlane Twoim klientom oraz będziemy rozbudowywać zakładkę usługi
Wdrożenie chatu — wdrożymy chat, który ułatwi kontakt Twoich klientów z Tobą i poinstruujemy Cię jak z niego korzystać
Kontakt z Google support —wszelkie problemy z wizytówką rozwiążemy za Ciebie podczas kontaktu z supportem Google
NAP & pozyskiwanie linków — sama wizytówka to nie wszystko. Aby być na szczycie listy lokalizacji w mapach w konkurencyjnych branżach należy regularnie pozyskiwać wpisy w lokalnych źródłach, tzw. NAP. Pozwoli to poprawić naszą pozycje.
Stworzenie i uruchomienie strony Business Site — uruchomienie strony w ekosystemie GMF, która będzie pełnić rolę podrzędnej strony wspomagającej tworzenie lejka sprzedażowego i pozycjonowania
Wirtualny spacer i zdjęcia 360° — pomożemy Ci stworzyć wirtualny spacer po Twoim biznesie lokalnym (panorama 360°) i opublikujemy go w Twojej wizytówce Google. Pozytywnie wpłynie to na ilość odbiorców
490 zł jednorazowo 340 zł miesięcznie 440 zł miesięcznie
Wybierz Wybierz Wybierz

Pozycjonowanie lokalne i SEO, a Mapy Google - o co w tym chodzi?

Wbrew pozorom zrozumienie pozycjonowania lokalnego i tego, jaki wpływ na SEO ma wizytówka Twojej firmy nie jest trudne. Wyobraź sobie, że w wyszukiwarce Google wpisujesz: fryzjer Poznań. Na ekranie zobaczysz różnego rodzaju wyniki: reklamy, Mapę Google z wizytówką firmy i w końcu – organiczne wyniki. Dlaczego na Twoim ekranie pojawiły się akurat te salony i akurat ta wizytówka? Wpływ na pozycję firmy w Google ma wiele czynników np. jakość strony internetowej czy ilość linków przychodzących. W przypadku map najważniejsza jest jednak inna kwestia: dobra optymalizacja profilu firmowego w Google Moja Firma.

Pamiętaj, że na ekranie potencjalnego klienta pojawia się zwykle tylko kilka wizytówek. Co więcej, realnie tylko trzy pierwsze cieszą się najlepszą klikalnością. Każda firma może samodzielnie założyć i prowadzić swoją wizytówkę, jednak przy odpowiednim jej wypromowaniu, szczególnie w warunkach silnej konkurencji, niezbędna jest często pomoc ekspertów.

W ramach oferty pozycjonowania lokalnego możemy zająć się m.in.:

Doświadczenie i ekspercka wiedza, czyli dlaczego warto nam zaufać

Dlaczego warto powierzyć stworzenie wizytówki w mapach Google i lokalne pozycjonowanie firmy w ręce ekspertów z Webrange? Ponieważ jesteśmy partnerem, któremu warto zaufać. Korzystając z doświadczeń w pozycjonowaniu firm z wielu branż i miast przygotowaliśmy dwa warianty współpracy – jednorazową optymalizację wizytówki w Google Moja Firma lub abonament, w ramach którego, oprócz stworzenia wizytówki zajmiemy się optymalizacją procesu pozycjonowania oraz implementacją narzędzi analitycznych w wizytówce.

Niezależnie czy zdecydujesz się na dłuższą, czy jednorazową współpracę, jesteśmy w stanie zagwarantować, że:

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Wieczorek
CEO

+48 690 200 290
poniedziałek - sobota w godz. 9-18
tomasz.wieczorek@webrange.pl

Odpowiadamy w ciągu 24 godzin
Jaki rodzaj usługi Cię interesuje?
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Na pewno masz do nas mnóstwo pytań związanych z pozycjonowanie w Google Maps.
W tym miejscu odpowiadamy na te, które pojawiają się najczęściej

Nie próbujemy Ci wmówić, że wizytówki na Mapach Google nie możesz stworzyć samodzielnie. Przeciwnie – to dość prosty proces, którego możesz dokonać logując się do narzędzia Google Moja Firma. To, co chcemy Ci powiedzieć, to fakt że o ile stworzenie wizytówki nie jest skomplikowane, to proces pozycjonowania lokalnego i jej optymalizacja wymaga już wiedzy i doświadczenia, a przede wszystkim – czasu. Dlatego proponujemy powierzenie tego zadania nam – zespołowi ekspertów łączących w sobie szerokie kompetencje z zakresu marketingu internetowego, z doświadczeniem w pozycjonowaniu lokalnym w warunkach dużej konkurencji.

Jeżeli prowadzisz firmę z ofertą skierowaną do mieszkańców konkretnego miasta, dzielnicy i masz adres w tej lokalizacji, odpowiedź brzmi: tak. Obecnie nie ma znaczenia w jakiej branży działasz lub czy twoja firma zatrudnia 10 czy 10 tysięcy pracowników. Aby zwiększyć zyski, każda firma lokalna powinna dążyć do osiągnięcia najwyższych pozycji na Mapach Google. W przeciwieństwie do innych narzędzi marketingowych ten rodzaj promocji nie wymaga wielkich nakładów finansowych, zatrudniania eksperta na wyłączność, a nawet poświęcania czasu. Pozycjonowanie lokalne w Google Maps to doskonała okazja na skuteczną promocję nawet dla tych firm, których oferta nie wyróżnia się na tle konkurencji, ich strona internetowa nie jest odpowiednio zoptymalizowana lub nie posiadają jej w jeszcze w ogóle (tak, to również jest możliwe, skontaktuj się z nami, aby poznać więcej szczegółów).

To,co wpływa na pozycję twojej wizytówki w Google Maps nie różni się wiele od tego co ma w tym aspekcie znaczenie dla każdej strony internetowej. To wszystkie te czynniki, na podstawie których Google określa pozycję na dany zestaw fraz np. mechanik Warszawa. Wśród elementów mających zdecydowany wpływ na pozycję wizytówki można wymienić:

  • Odległość użytkownika, który wyszukuje informacji od lokalizacji Twojej firmy. Im bliżej będzie się znajdował, tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka pojawi się w wynikach wyszukiwania wyżej.
  • Stopień rozpoznawalności, czyli to jak bardzo Twoja  firma jest rozpoznawana na  wyszukiwaną frazę lub słowa kluczowe.
  • Dopasowanie, czyli to na ile trafnie wizytówka w Google Maps (jej treść, kategorie i podkategorie, nazwa, usługi, wpisy itp.) odpowiada wyszukiwanej przez użytkownika frazie.