Marketing Automation

Automatyzuj i optymalizuj
działania marketingowe

Buduj relacje z klientami, badaj ich zachowania, prowadź efektywną komunikację, zwiększaj przychody – a wszystko to z wykorzystaniem narzędzi pozwalających oszczędzać czas i automatyzujących działania marketingowe.

Oferta w pigułce

Co możesz zyskać dzięki
Marketing Automation?

Wdrożenie automatyzacji działań marketingowych pozwoli Ci między innymi na:

Te działania są tradycyjnie prowadzone przez działy obsługi klienta, handlowe, marketingowe. Bywa też, i to bardzo często, że niektóre wcale nie są podejmowane, z uwagi na koszty, brak zasobów ludzkich czy specjalistycznego oprogramowania.

I tu pojawia się automatyzacja działań marketingowych, którą możemy dla Ciebie wdrożyć i prowadzić.

Każdy klient – przeszły, obecny i potencjalny – jest ważny. Każdy wymaga poznania, identyfikacji preferencji, zachowań i przypisania do określonej grupy (segmentu). Bazując na nich, można podejmować spersonalizowane działania marketingowe. Jednak wykonywanie takiej pracy ręcznie czy nawet z pomocą różnego oprogramowania, może wymagać zbyt dużych zasobów czasu, a przez to także kosztów.

Dzięki Marketing Automation te działania możemy prowadzić dla Ciebie z wykorzystaniem automatyzacji procesów, w oparciu o algorytmy zachowań klientów, na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Poznajemy klientów, monitorujemy ich zachowanie w czasie rzeczywistym, analizujemy zachowania przeszłe i transakcyjne, znane preferencje, przynależność do segmentu, położenie na ścieżce zakupowej, reakcje na wcześniejsze komunikaty. Dopasowujemy działania marketingowe tak, by z maksymalną skutecznością osiągnąć zakładany przez Ciebie cel.

Co wchodzi w zakres oferty
Marketing Automation?

Każda oferta jest dopasowywana indywidualnie, w zależności od celu działań, wielkości bazy danych, liczby możliwych zmiennych czy koniecznych do zaprojektowania ścieżek automatyzacji.

Na podstawie tych założeń przygotowujemy strategię działań, czyli tworzymy, a następnie wdrażamy, scenariusze i ścieżki automatyzacji.

Analizujemy to, co wiemy lub możemy wiedzieć o użytkowniku.

Obejmuje to między innymi:

Typujemy działania, jakie możemy podjąć, dysponując tymi danymi,
by zwiększyć sprzedaż.

Przykładowo:

Wszystkie takie działania umożliwiają pogłębioną segmentację i scoring klientów, czyli przypisanie ich do określonych grup, np. pod kątem demografii, zakupów czy reakcji (lub jej braku) na maile/SMS/pop-upy reklamowe. To z kolei pozwala cały czas udoskonalać proces automatyzacji marketingu i opracowywać ścieżki zachowań jak najlepiej dopasowane do naszych celów.

Im więcej wiemy, tym większa szansa, że dokonamy domknięcia leadu, transakcji jednorazowej czy że pozyskamy i utrzymamy stałego, lojalnego klienta.

Kto może wykorzystać Marketing Automation?

Użyteczność MA można odczuć na wielu polach i w wielu branżach. Wykorzystać mogą go wszystkie firmy, które chcą oszczędzać czas, środki, a jednocześnie prowadzić działania marketingowe dostosowane do oczekiwań odbiorców i oparte na analizie ich potrzeb i zachowań. Obsługę działań marketing automation przez naszą agencję możemy polecić przede wszystkim:

Proponowane przez nas działania Marketing Automation to też odpowiedź na potrzeby klientów.
Wszechobecny zalew komunikatów reklamowych sprawia, że stają się mniej zauważalne, ignorowane, niechciane. Jednym ze sposobów na podniesienie skuteczności przekazów marketingowych oraz komunikacji prowadzonej z użytkownikiem jest właśnie ich personalizacja, na co pozwalają rozwiązania z zakresu Marketing Automation.

My prowadzimy zautomatyzowane i optymalizowane działania marketingowe. Ty oszczędzasz czas, pieniądze, zyskujesz klientów, poprawiasz wskaźniki i wyniki sprzedażowe. Klienci czują się zauważeni, docenieni, komunikacja z nimi jest spersonalizowana, dopasowana do potrzeb i preferencji.

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Przede wszystkim jest to oszczędność czasu pracowników, połączone z lepszym zaopiekowaniem się klientami. Czynności, które wykonują się same, po wcześniejszym wpisaniu ich w odpowiednie procesy, są dużo szybsze, niż gdyby miałby być wykonywane przez handlowców, client service czy inne działy firmy. Łatwiej jest też rozpoznać potrzeby klientów, obecnych i potencjalnych, by dotrzeć do nich z personalizowaną, indywidualną komunikacją.

Niekoniecznie. Faktycznie, w dużych podmiotach łatwiej jest zidentyfikować obszary pozwalające na automatyzację, efekty będą też liczbowo bardziej zauważalne. Jednak nawet w małych firmach czy e-commerce’ach można wdrożyć rozwiązania odciążające obsługę, ogrzewające i edukujące leady czy pozwalające na cross- i up-selling. 

W przypadku e-com jest pewien „żelazny zestaw” wdrożeń, które warto uruchomić. W innych branżach najpierw musimy poznać ścieżkę klienta i procesy wewnętrzne, by proponować konkretne rozwiązania.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(4,75 / 5)
Ocenianie…