Pozycjonowanie e-commerce
Praca nad tym Klientem była przyjemnym wyzwaniem. Nie tylko odzyskaliśmy pozycje utracone w wyniku aktualizacji algorytmu, ale też wypracowaliśmy trend wzrostowy.
Praca nad tym Klientem była przyjemnym wyzwaniem. Nie tylko odzyskaliśmy pozycje utracone w wyniku aktualizacji algorytmu, ale też wypracowaliśmy trend wzrostowy.
Sklep internetowy naia.pl istnieje na rynku od 2009 roku, działa w bardzo konkurencyjnej branży fashion. Od początku wyróżniał się ofertą wysokiej jakości, ubrań dla Pań produkowanych wyłącznie w Polsce.
Działania SEO prowadzone przez Właściciela zabierały dużo czasu, były nieco chaotyczne i niewłaściwie zaplanowane. Pomimo wieloletniego doświadczenia w branży e-commerce, zabrakło specjalistycznej wiedzy z obszaru SEO.
Naszym zadaniem było zdecydowane zwiększenie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania i poprawienie widoczności sklepu na frazy z długiego ogona.
+48 690 200 290
poniedziałek - sobota w godz. 9-18
tomasz.krawczyk@webrange.pl