Content marketing

Content marketing – zadbaj o wartościową treść dla odbiorców

Wartościowe i odpowiednio dobrane treści na stronie internetowej, to jeden z filarów każdej dobrze zrobionej strategii marketingowej, ale też czynnik, który może wpływać na widoczność w wyszukiwarce, więc i ruch na stronie. 

Chcesz rankować w Internecie i zwiększyć sprzedaż? A może wypromować produkty i usługi oraz zbudować wśród użytkowników świadomość swojej marki? W takim razie musisz zadbać o content marketing.

Oferta w pigułce

Co możesz zyskać
dzięki content marketingowi?

Dlaczego Range jest dobrym wyborem
dla Twojej firmy?

Jeżeli szukasz agencji marketingowej, która zadba o odpowiednio dobrane materiały promujące dla Twojej strony internetowej, to nie mogłeś lepiej trafić. Dlaczego?

Co wchodzi w skład content marketingu
i dlaczego jest tak ważny?

Content marketing to długofalowe działania promujące markę oraz budujące relację z odbiorcą za pomocą wartościowych treści. Działania te mogą przybierać różne formy. Najbardziej kojarzą nam się z nimi treści pisane, np. artykuły blogowe lub sponsorowane, opisy produktów i kategorii w sklepach internetowych. Jednak warto zaznaczyć, że w jego skład wchodzą również zdjęcia, materiały video, infografiki czy nawet podcasty. Content jest określany jako jeden z najważniejszych elementów strony internetowej. To treść przyciąga odbiorców, tworzy zaangażowanie oraz lojalnych klientów, dlatego warto zająć się nim jak najwcześniej. Agencja Range może Ci w tym pomóc.

Strategia content marketingowa
– klucz do sukcesu

Użytkownicy nie zwracają już dużej uwagi na reklamy. Jak więc wyróżnić się spośród tłumu i trafić swoim materiałem do właściwej osoby? Odpowiedzią może być właśnie content marketing. Jednak jeżeli chcemy się odróżnić od konkurencji, musimy ją najpierw poznać. W ten sposób dowiemy się, czego nasi odbiorcy potrzebują. Najważniejsze jest, żeby znaleźć w gąszczu firm miejsce dla siebie. Warto również zaznaczyć, że potrzeby użytkowników ciągle się zmieniają, dlatego tak istotne jest obserwowanie danych i bieżąca aktualizacja strategii marketingowej.

Co eksperci z Range mogą dla Ciebie zrobić w ramach współpracy?

Zajmujemy się szeroko pojętym content marketingiem. Od tworzenia treści, e-booków, infografik, aż po zdjęcia i video. Oto przykłady zadań, które możesz nam zlecić:

Podchodzimy do zagadnienia wielowątkowo, dlatego warto powierzyć content marketing właśnie nam – ekspertom doskonale znającym standardy SEO i SEM, z doświadczeniem w tworzeniu treści na wewnętrzne i zewnętrzne serwisy dla klientów z różnych branż.

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

Każdy chce wiedzieć, jak będzie przebiegała współpraca z agencją, która będzie miała duży wpływ na Twoją stronę internetową. Dlatego przedstawiamy krótki przewodnik o tym, co dla Ciebie będziemy robić po kolei.

Napisz
Nie lubisz pisać?
Dzwoń!
Tomasz Krawczyk

Sales Manager
tomasz.krawczyk@range.pl
poniedziałek — piątek w godz. 9 — 17

Napisz
Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
ikonka

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wypełniając formularz akceptujesz Politykę Prywatności, która wyjaśnia w jaki sposób zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Najczęściej zadawane pytania

Copywriting to pisanie treści reklamowych. W stosunku do niego, content marketing jest znacznie szerszy znaczeniowo. Jego celem jest przyciągnięcie uwagi odbiorców i zbudowanie z nimi relacji za pomocą contentu, czyli między innymi tekstu, obrazu i video. Opiera się przede wszystkim na tworzeniu treści, jej dystrybucji oraz promocji.

W agencji Range mamy specjalistów z wielu dziedzin. Dzięki temu, bez względu na to, czym zajmuje się Twoja firma, z pewnością znajdziemy odpowiedniego copywritera również dla Ciebie. Piszemy artykuły sponsorowane, teksty na blogi, opisy kategorii, produktów oraz usług, artykuły na strony internetowe oraz teksty zapleczowe.

Wybór rodzaju treści zależy od Twojej branży, już wdrożonych działań Twoich oraz konkurencji, możliwości finansowych oraz oczekiwań. Skontaktuj się z nami. Na początku współpracy zawsze zbieramy wspomniane informacje i na ich podstawie możemy zaproponować działania dobrane specjalnie dla Ciebie.

Czy ta oferta była dla Ciebie pomocna?
(5,00 / 5)
Ocenianie…