Współpraca strategiczna Agencji Webrange i Fundacji Ekologicznej Pszczoła Musi Być

Spis treści

Pszczoła Musi być - na kwiatku
Czy wiesz, że Co trzecią łyżkę jedzenia zawdzięczamy pszczołom?

Z wielką radością informujemy, że Agencja Webrange nawiązała współpracę z “Fundacją Pszczoła Musi Być”

Celem, jaki stawia przed sobą Fundacja, jest szeroko rozumiana ochrona pszczół i innych zapylaczy oraz odbudowywanie ich populacji. Środkiem do realizacji celu jest między innymi zakładanie pasiek, odbudowa rodzin pszczelich, wsparcie dla pszczelarzy oraz edukacja społeczeństwa i współpraca z biznesem.

Wszyscy dobrze wiemy, że zapylacze, szczególnie pszczoły miodne, mogą być bez przesady uznane za jeden z fundamentów życia na Ziemi. To właśnie one odpowiadają za to, że rośliny mogą rozmnażać się i owocować. Te zaś stanową filar łańcucha pokarmowego, od którego zależą niezliczone istoty żywe. W tym my, ludzie, których działanie jakże często prowadzi do degradacji ekosystemu.

Fundacja Pszczoła Musi Być widzi te zagrożenia i czynnie uczestniczy w ratowaniu środowiska naturalnego. Do wspólnego działania zachęca przedstawicieli biznesu. Firmy i przedsiębiorstwa świadome sytuacji, w jakiej znalazła się nasza planeta. Ale też zdające sobie sprawę, że to właśnie firmy dysponują środkami, które choć trochę mogą zmienić ten stan. Ochrona życia naturalnego, ochrona pszczół, to nasza odpowiedzialność przed przyszłymi pokoleniami. Zrównoważony rozwój, gospodarka zapewniająca dobrostan nie tylko nam, ale też naszym dzieciom i wnukom, jest społecznym obowiązkiem.

 

Jak jest rola agencji webrange w projekcie Pszczoła Musi Być?

Agencja webrange jest odpowiedzialna za dwa aspekty. Po pierwsze wspieramy fundację w zakresie jej wizerunku i obecności w internecie.

Drugim zadaniem, które do nas będzie należeć jest wsparcie marketingowe firm, które postanowiły zaangażować się w misję Fundacji i przystąpić do programu adopcji uli. Wspierać będziemy takie firmy na poziomie kreatywno-marketingowym. 

Przygotujemy materiały, które darczyńca będzie mógł wykorzystać na swojej stronie, social mediach, czy innych materiałach promocyjnych. Bardzo chętnie zajmiemy się też nagłaśnianiem faktu wsparcia firm dla Fundacji, bo uważamy że warto wspierać pożyteczne akcje.
Z doświadczenia wiemy, że media chętnie dzielą się takimi akcjami 🙂

Jak może wyglądać nasza współpraca?

 Jako firma odpowiedzialna społecznie wspieracie Fundację jako darczyńca. Dzięki temu może ona realizować swoje statutowe cele, prowadzić kampanie edukacyjne, budować nowe pasieki. Te pasieki mogą stanąć na terenie Waszej firmy (jeżeli jest to bezpieczne dla pszczół), lub innym, uzgodnionym. Uczestniczycie w życiu pszczelej rodziny, otrzymując od Fundacji relacje z pasieki. Agencja webrange dostarcza Wam pakiety materiałów, które można wykorzystać również na stronie firmy i w mediach społecznościowych. Wzmacniacie wizerunek firmy świadomej, znającej takie pojęcia jak Zero Waste, ślad węglowy, zeroemisyjność, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Prowadzącej działania proekologiczne w bieżącej działalności biznesowej, ale także używającej swego potencjału i środków, by zaangażować się w szeroko rozumianą ochronę środowiska. 

Współpraca z Agencją Webrange to dla nas ogromna radość. Połączenie misji naszej fundacji z profesjonalizmem i doświadczeniem Webrange w zakresie marketingu internetowego to ogromna wartość, która będzie generowana dla firm zainteresowanych naszą akcją. A my będziemy mogli stworzyć jeszcze więcej pszczelich rodzin, dzięki czemu więcej tych pożytecznych istot trafi środowiska.

— Jakub Sobeczek, Członek zarządu Fundacji PszczołaMusiByć

Pszczoła Musi Być! Bez niej może zabraknąć nas...

Ta groźba jest realna. Symboliczny Zegar Zagłady, Doomsday Clock, w tym roku zatrzymał się 100 sekund przed północą. Jednoznacznie wskazuje, że ludzkość wreszcie musi zrozumieć, że nie ma już czasu do zmarnowania. Że każdy z nas musi zacząć działać. My działamy. I was też zapraszamy do udziału w tej szczytnej akcji.

Wspieramy Fundację również prywatnie, jako jej zarząd i pracownicy, którym bliskie są zachowania proekologiczne. Zapraszamy jednocześnie do współpracy inne podmioty, działające przy podobnych projektach, zwłaszcza organizacje Non Profit.

Zachęcamy wszystkich przedstawicieli biznesu do dołączenia do grona darczyńców Fundacji Pszczoła Musi Być. Wiecie, co pszczoły robią dla nas. Zapytajcie teraz, co wy możecie zrobić dla pszczół.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
(5,00 / 5)
Ocenianie…
Hubert Wołoszyn

Hubert Wołoszyn

Content Manager
Urodzony i wychowany w poprzednim tysiącleciu, pamięta więc świat bez Internetu, za którym czasem wzdycha z nostalgią. Pracował w różnych branżach, od Analizy finansowej po Zakładanie zieleni. Od kilkunastu lat zajmuje się zabawą słowami, a od kilku współpracuje z Webrange. Wolny czas najchętniej spędza w ogrodzie, majsterkując, czytając książki lub oglądając seriale.

Podobne artykuły

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej

Reklama może uratować Cię przed kryzysem

Spis treści Kryzys. To słowo słyszymy ciągle. Od kontrahentów, przyjaciół, znajomych. Jest już z nami. Naturalną reakcją na sytuacje kryzysowe, możliwość redukcji przychodów i utraty płynności jest chęć szukania oszczędności. Stąd też nie dziwi, że wiele firm decyduje się ciąć wydatki między innymi na budżety reklamowe. Jednak w naturze przedsiębiorców jest nie tylko rozpoznawanie zagrożeń, […]

Czytaj więcej

Marketing placówek weterynaryjnych

Spis treści Reklamowanie placówek weterynaryjnych to temat będący przedmiotem sporów i dyskusji. Podobnie jak prawnicy, tak i lekarze weterynarii należą do grupy zawodów zaufania publicznego, a „pieczę” nad nimi sprawują odpowiednie samorządy zawodowe, odpowiedzialne za ustalenie zasad wykonywania zawodu. W niniejszym artykule przedstawimy aktualny stan prawny dotyczący marketingu placówek weterynaryjnych oraz podpowiemy, jak w sposób, […]

Czytaj więcej