WEBRANGE Sp. z o.o. realizuje voucher na zakup specjalistycznej usługi doradczej pn. ,, Doradztwo w opracowaniu Mapy Drogowej, tj. planu transformacji firmy w kierunku Przemysłu 4.0 dla WEBRANGE Sp. z o.o.” Voucher na zakup usługi doradczej finansowany z projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” realizowanego ze […]
Wybierając agencję marketingową do współpracy cenicie nie tylko dobre wrażenie podczas rozmowy, przedstawiane plany i strategie czy zapewnienia o doświadczeniu i skuteczności. Chcecie też potwierdzenia jakości oferowanych usług. Potwierdzamy więc: Mamy status Google Partner… Uczestniczyć w programach reklamowych Google Ads może w zasadzie każdy. Ale dla tych, którzy faktycznie dysponują wysoką wiedzą i umiejętnościami, otwarta […]
Spis treści Sklepy internetowe chcą sprzedawać więcej produktów i zwiększać zyski. Klienci chcą dostać to, czego szukają w Google. Z kolei celem Google jest dostarczyć klientom jak najlepsze wyniki, dostosowane do ich potrzeb. I tu wchodzą dane strukturalne. Co to jest? Jak to wdrożyć? I czy warto wdrażać dane strukturalne w sklepie internetowym? Odpowiadamy. Czym […]
Spis treści 1200 złotych na reklamę w Google Ads z Agencją Webrange! Jak to możliwe? Od 1. lutego Google uruchomiło program promocyjny. W jego ramach nowi reklamodawcy mogą otrzymać kupony na kampanie reklamowe, o wartości aż do 1200 złotych! Na czym polega promocja kuponów Google? Dodatkowe do 1200 złotych przeznaczone jest dla dla kwalifikujących się […]
Menu okruszkowe, zwane z angielska breadcrumbs (dosłownie „okruszki chleba”) to jeden ze sposobów nawigacji na stronie internetowej. Wizualizuje ścieżkę, którą prowadzi do docelowej lokalizacji i jednocześnie pozwala szybko wrócić do jej wcześniejszych etapów. Spis treści Breadcrumbs jako system nawigacji Samo pojęcie „okruszków chleba” nawiązuje do znanej chyba wszystkim baśni o Jasiu i Małgosi. Dzieci znaczyły […]
Spis treści Pozycjonowanie to ogół działań, które wpływają na widoczność strony w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i pozyskanie ruchu na nią z tego właśnie źródła. Pozycjonowanie można podzielić na działania on-site, czyli prowadzone bezpośrednio na witrynie, oraz off-site, które prowadzone są poza naszą witryną. W obu przypadkach ważny element strategii SEO stanowią tzw. anchory. Używane […]