Audyty SEO — Przeprowadzane przez agencje i automatyczne. Sprawdź, czym są, ich porównanie i które warto wybrać

Spis treści Audyty SEO stron internetowych to bardzo korzystne i pomocne procesy. To dzięki nim wiemy wszystko o stanie naszej strony internetowej oraz możemy na podstawie tych informacji ją pozycjonować. Ogólnie istnieją jednak dwa typy audytu — agencyjne wykonywane przez specjalistów i audyty automatyczne — darmowe, które możemy wykonywać samodzielnie w sieci. Wiele osób nie […]

Czytaj więcej

Jak wspomagać pracę agencji SEO, która pozycjonuje Twoja stronę www?

Spis treści Zlecenie pozycjonowania naszej strony internetowej agencji SEO jest początkiem długiego procesu. Bardzo często jednak choć nie znamy się na kwestiach związanych z pozycjonowaniem, chcemy wspomóc działania agencji i pomóc jej promować naszą witrynę w Google. Czy jest to w ogóle możliwe? W wielu przypadkach zdecydowanie tak. Ogólnie istnieje też sporo możliwości, o których […]

Czytaj więcej

Reklama kancelarii prawnej w internecie

Spis treści Prawnicy to grupa zawodowa objęta zakazem reklamy. Przyczyną tego jest przekonanie, że najwłaściwszą reklamą dla zawodu zaufania publicznego winna być staranność jego wykonywania, nie zaś korzystanie z komercyjnych sposobów dotarcia do osób, które nie wyraziły jednoznacznego zainteresowania ofertą. Nie sposób się nie zgodzić z twierdzeniem, że rzetelność prawnika jest jego najlepszą reklamą. Jednak […]

Czytaj więcej

Tagi UTM – czym są? Jak z nich korzystać?

Spis treści Działania marketingowe w internecie można prowadzić na wiele sposobów. Powstaje jednak pytanie – które z nich są skuteczne? Które przynoszą ruch na stronę, konwertują, mówiąc najprościej – które z nich opłacają się i w które warto inwestować? Optymalizacja strategii marketingowych, które przecież nie mają nieograniczonych budżetów, jest jednym z kluczy do sukcesu. By […]

Czytaj więcej

Jak reklamować i wypromować sklep internetowy?

Spis treści Handel w bardzo dużej części przeniósł się do sieci. Dotyczy to sprzedaży produktów i usług zarówno codziennych, jak i okazjonalnych, popularnych i specjalistycznych. Coraz większa liczba osób decyduje się na taką formę zakupu, a za tym idzie wzrastająca liczba sklepów internetowych. To prawda, otwarcie biznesu w sieci jest proste, szybkie, nie musi wiązać […]

Czytaj więcej

Jak usunąć negatywną opinie w Google Moja Firma?

Klienci są różni. Mnóstwo z nich będzie zadowolonych z usług, ale mogą znaleźć się tacy, u których nie do końca oczekiwania spotkały się z rzeczywistością. Zasada jest prosta: wszystko było poprawnie? Wystarczy przemilczeć. Coś poszło nie tak? Negatywne opinie sypią się z rękawa. Nie jest to oczywiście zasada, której warto przestrzegać, jednak statystyki mówią, że […]

Czytaj więcej