Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linkowanie wewnętrzne jest bardzo istotnym, choć zdarza się, że niedocenianym elementem strategii pozycjonowania. Linki wewnętrzne wpływają na pozycję fraz kluczowych – są bowiem jednym z czynników rankingowych Google.  Z artykułu dowiesz się czym, są linki wewnętrzne, gdzie możesz umieścić je na Swojej stronie internetowej i jak poprawnie wdrażać linkowanie wewnętrzne. Spis treści Linki wewnętrzne i […]

Czytaj więcej

Reklama może uratować Cię przed kryzysem

Spis treści Kryzys. To słowo słyszymy ciągle. Od kontrahentów, przyjaciół, znajomych. Jest już z nami. Naturalną reakcją na sytuacje kryzysowe, możliwość redukcji przychodów i utraty płynności jest chęć szukania oszczędności. Stąd też nie dziwi, że wiele firm decyduje się ciąć wydatki między innymi na budżety reklamowe. Jednak w naturze przedsiębiorców jest nie tylko rozpoznawanie zagrożeń, […]

Czytaj więcej

Marketing placówek weterynaryjnych

Spis treści Reklamowanie placówek weterynaryjnych to temat będący przedmiotem sporów i dyskusji. Podobnie jak prawnicy, tak i lekarze weterynarii należą do grupy zawodów zaufania publicznego, a „pieczę” nad nimi sprawują odpowiednie samorządy zawodowe, odpowiedzialne za ustalenie zasad wykonywania zawodu. W niniejszym artykule przedstawimy aktualny stan prawny dotyczący marketingu placówek weterynaryjnych oraz podpowiemy, jak w sposób, […]

Czytaj więcej

Marketing w branży farmaceutycznej – co warto wiedzieć?

Spis treści Sukces w branży farmaceutycznej zależy nie tylko od jakości oferowanych produktów, ale także odpowiedniej strategii marketingowej. Planując działania promocyjne, należy wziąć pod uwagę otoczenie prawne, ponieważ obowiązujące regulacje oraz Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych ograniczają liczbę dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji. W dzisiejszym artykule przedstawimy, jakie są uwarunkowania prawne działań marketingowych w branży farmaceutycznej […]

Czytaj więcej

Zarządzanie reputacją w Internecie – jak dbać o dobre imię w sieci?

Spis treści Jeszcze kilkadziesiąt lat temu, gdy produkt lub usługa nie spełniały oczekiwań klienta, ten mógł poskarżyć się rodzinie lub sąsiadowi. Jeśli był mocno wkurzony, mógł co najwyżej wpisać się do księgi skarg i zażaleń, której wątpliwa skuteczność przywodzi na myśl scenę z szatni w kultowym filmie “Miś”. “Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam […]

Czytaj więcej

Pierwsza strona wyników wyszukiwania Google – badania

Jak rozkładają się kliknięcia użytkowników na pierwszej stronie wyników wyszukiwania? Jaki procent kliknięć przypada na daną stronę ze względu na jej pozycje?. O ile więcej uwagi użytkownik poświęca pierwszej stronie rezultatów w porównaniu ze stroną drugą? Jak często użytkownicy klikają na pozycję poniżej płatnych wyników wyszukiwania?

Czytaj więcej