1200 złotych na reklamę w Google Ads z Agencją Webrange!

Spis treści

1200 złotych na reklamę w Google Ads z Agencją Webrange!
Jak to możliwe?
Od 1. lutego Google uruchomiło program promocyjny. W jego ramach nowi reklamodawcy mogą otrzymać kupony na kampanie reklamowe, o wartości aż do 1200 złotych!

Na czym polega promocja kuponów Google?

Z Agencją Webrange możecie w pełni wykorzystać promocyjny bonus od Google i zaoszczędzić nawet 1200 złotych.

Jak otrzymać kupon Google na 1200 złotych?

To naprawdę proste, bo z kuponów Google korzystać można już od bardzo dawna, co pozwala na obniżenie kosztów reklam płatnych PPC. Jednak promocja, jaką Google uruchomiło w lutym 2022 jest wyjątkowo atrakcyjna.

Na największą uwagę zasługuje podniesienie kwoty kuponu do 1200 złotych. To już budżet, wobec którego ciężko przejść obojętnie. Dodajemy, że jest on dostępny wyłącznie wtedy, gdy konto menedżera jest Partnerem lub Partnerem Premium. Tak właśnie jest w przypadku Agencji Webrange. To wyraz zaufania ze strony Google do firm, które uzyskują wyjątkowo wysokie wyniki przy prowadzeniu kampanii Google Ads, a wiedza specjalistów potwierdzona jest stosownymi certyfikatami Google.

Aby uzyskać kupon Google na 1200 złotych należy wcześniej wydać analogiczną kwotę na reklamy Google Ads. Ale – to kolejna nowość w promocji – jest na to aż 60 dni, a nie 30, jak poprzednio. Otwiera to więc nowe możliwości również przed mniejszymi firmami, nie dysponującymi wysokimi budżetami miesięcznymi. Wydanie mniejszej kwoty oznacza też, jak zwykle w przypadku kuponów Google, mniejszy bonus promocyjny.

Jest o co walczyć.
1200 złotych.
60 dni.

Postaw na Agencję Webrange,
by uzyskać 1200 złotych na reklamę Google Ads.

Nasz status Partenera Google: https://www.google.com/partners/agency?id=5986492444

Oferta wyłącznie dla wybranych
– posiadających status Partnera lub Premium Partnera Google.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
(5,00 / 5)
Ocenianie…
Webrange

Webrange

Agencja interaktywna
Zbudujemy Twój biznes w Internecie

Podobne artykuły

Marketing placówek medycznych w Internecie

Spis treści Odpowiednio prowadzone działania marketingowe są kluczowe w przypadku większości działalności i medycyna nie jest tu wyjątkiem. Za ich pomocą można z łatwością pozyskać nowych klientów, jednak warto pamiętać, że i w tym przypadku należy znać obowiązujące przepisy, które regulują to, w jaki sposób można promować usługi placówek medycznych. Sprawdź, co można i czego […]

Czytaj więcej

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

Doradztwo specjalistyczne wspomagające wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z obowiązkami prawnymi oraz normą ISO 27001 w WEBRANGE Sp. z o.o. w ramach aplikowania o dofinansowanie vouchera w  ramach projektu „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zamawiający: […]

Czytaj więcej

Zarządzanie reputacją w Internecie – jak dbać o dobre imię w sieci?

Spis treści Jeszcze kilkadziesiąt lat temu, gdy produkt lub usługa nie spełniały oczekiwań klienta, ten mógł poskarżyć się rodzinie lub sąsiadowi. Jeśli był mocno wkurzony, mógł co najwyżej wpisać się do księgi skarg i zażaleń, której wątpliwa skuteczność przywodzi na myśl scenę z szatni w kultowym filmie “Miś”. “Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam […]

Czytaj więcej