Czym jest menu okruszkowe – breadcrumbs?

Spis treści Menu okruszkowe, zwane z angielska breadcrumbs (dosłownie „okruszki chleba”) to jeden ze sposobów nawigacji na stronie internetowej. Wizualizuje ścieżkę, którą prowadzi do docelowej lokalizacji i jednocześnie pozwala szybko wrócić do jej wcześniejszych etapów. Breadcrumbs jako system nawigacji Samo pojęcie „okruszków chleba” nawiązuje do znanej chyba wszystkim baśni o Jasiu i Małgosi. Dzieci znaczyły […]

Czytaj więcej

First Link Counts, czyli o linkach w artykułach sponsorowanych

Spis treści Jednym z elementów budowania pozycji witryny w internecie jest tzw. link building, czyli pozyskiwanie odnośników (linków) prowadzących do naszej witryny ze stron zewnętrznych. Nasza agencja takie działania prowadzi między innymi poprzez publikowanie tak zwanych artykułów sponsorowanych, do czego wykorzystujemy własną bazę kilku tysięcy wydawców. Artykuły mogą być przygotowane przez nasz zespół copywriterów lub […]

Czytaj więcej

Ile trzeba czekać na wypozycjonowanie strony internetowej?

Spis treści Ile czasu trwa pozycjonowanie? To chyba najbardziej popularne pytanie, jakie słyszą wszystkie Agencje Marketingowe. Nawet nie „ile kosztuje”, bo to może być czynnikiem drugorzędnym, zwłaszcza w przypadku przedsiębiorców świadomych konieczności poniesienia inwestycji w działania marketingowe. Natomiast czas oczekiwania na  wypozycjonowanie strony nurtuje wszystkich. I zazwyczaj najbardziej sensowną i prawdziwą – chociaż enigmatyczną – […]

Czytaj więcej

Content marketing w pigułce

Spis treści Content marketing to jedna z bardziej interesujących obecnie strategii promocji w internecie. Ma ona wiele plusów, jest przystępna i dość łatwo ją wdrażać. Dzięki temu wiele marek coraz chętniej korzysta z tego rozwiązania. Przyciąganie klientów poprzez publikowanie treści w internecie wymaga jednak odpowiedniego i przemyślanego podejścia. W tym tekście przedstawiamy wszystkie najważniejsze zagadnienia […]

Czytaj więcej

Audyty SEO — Przeprowadzane przez agencje i automatyczne. Sprawdź, czym są, ich porównanie i które warto wybrać

Spis treści Audyty SEO stron internetowych to bardzo korzystne i pomocne procesy. To dzięki nim wiemy wszystko o stanie naszej strony internetowej oraz możemy na podstawie tych informacji ją pozycjonować. Ogólnie istnieją jednak dwa typy audytu — agencyjne wykonywane przez specjalistów i audyty automatyczne — darmowe, które możemy wykonywać samodzielnie w sieci. Wiele osób nie […]

Czytaj więcej

Jak wspomagać pracę agencji SEO, która pozycjonuje Twoja stronę www?

Spis treści Zlecenie pozycjonowania naszej strony internetowej agencji SEO jest początkiem długiego procesu. Bardzo często jednak choć nie znamy się na kwestiach związanych z pozycjonowaniem, chcemy wspomóc działania agencji i pomóc jej promować naszą witrynę w Google. Czy jest to w ogóle możliwe? W wielu przypadkach zdecydowanie tak. Ogólnie istnieje też sporo możliwości, o których […]

Czytaj więcej

Reklama kancelarii prawnej w internecie

Spis treści Prawnicy to grupa zawodowa objęta zakazem reklamy. Przyczyną tego jest przekonanie, że najwłaściwszą reklamą dla zawodu zaufania publicznego winna być staranność jego wykonywania, nie zaś korzystanie z komercyjnych sposobów dotarcia do osób, które nie wyraziły jednoznacznego zainteresowania ofertą. Nie sposób się nie zgodzić z twierdzeniem, że rzetelność prawnika jest jego najlepszą reklamą. Jednak […]

Czytaj więcej

Tagi UTM – czym są? Jak z nich korzystać?

Spis treści Działania marketingowe w internecie można prowadzić na wiele sposobów. Powstaje jednak pytanie – które z nich są skuteczne? Które przynoszą ruch na stronę, konwertują, mówiąc najprościej – które z nich opłacają się i w które warto inwestować? Optymalizacja strategii marketingowych, które przecież nie mają nieograniczonych budżetów, jest jednym z kluczy do sukcesu. By […]

Czytaj więcej

Anchor text – co to jest i jakie ma znaczenie w pozycjonowaniu?

Spis treści Pozycjonowanie to ogół działań, które wpływają na widoczność strony w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i pozyskanie ruchu na nią z tego właśnie źródła. Pozycjonowanie można podzielić na działania on-site, czyli prowadzone bezpośrednio na witrynie, oraz off-site, które prowadzone są poza naszą witryną. W obu przypadkach ważny element strategii SEO stanowią tzw. anchory. Używane […]

Czytaj więcej

Jak reklamować i wypromować sklep internetowy?

Spis treści Handel w bardzo dużej części przeniósł się do sieci. Dotyczy to sprzedaży produktów i usług zarówno codziennych, jak i okazjonalnych, popularnych i specjalistycznych. Coraz większa liczba osób decyduje się na taką formę zakupu, a za tym idzie wzrastająca liczba sklepów internetowych. To prawda, otwarcie biznesu w sieci jest proste, szybkie, nie musi wiązać […]

Czytaj więcej