Jak napisać dobre description i czy ma ono wpływ na pozycjonowanie?

Spis treści Optymalizacja strony internetowej składa się z wielu elementów o różnej wadze. Część z nich ma mocne przełożenie na pozycję strony w wynikach organicznych, waga innych jest z kolei dość niska. Jednak to, że nie mają dużego wpływu na czynniki rankingujące Google, nie oznacza, że można je pomijać. I wcale nie znaczy, że nie […]

Czytaj więcej

Marketing placówek medycznych w Internecie

Spis treści Odpowiednio prowadzone działania marketingowe są kluczowe w przypadku większości działalności i medycyna nie jest tu wyjątkiem. Za ich pomocą można z łatwością pozyskać nowych klientów, jednak warto pamiętać, że i w tym przypadku należy znać obowiązujące przepisy, które regulują to, w jaki sposób można promować usługi placówek medycznych. Sprawdź, co można i czego […]

Czytaj więcej

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

Doradztwo specjalistyczne wspomagające wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z obowiązkami prawnymi oraz normą ISO 27001 w WEBRANGE Sp. z o.o. w ramach aplikowania o dofinansowanie vouchera w  ramach projektu „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Zamawiający: […]

Czytaj więcej

Zarządzanie reputacją w Internecie – jak dbać o dobre imię w sieci?

Spis treści Jeszcze kilkadziesiąt lat temu, gdy produkt lub usługa nie spełniały oczekiwań klienta, ten mógł poskarżyć się rodzinie lub sąsiadowi. Jeśli był mocno wkurzony, mógł co najwyżej wpisać się do księgi skarg i zażaleń, której wątpliwa skuteczność przywodzi na myśl scenę z szatni w kultowym filmie “Miś”. “Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam […]

Czytaj więcej

Agencja Webrange – zaufanie do Google Partner

Wybierając agencję marketingową do współpracy cenicie nie tylko dobre wrażenie podczas rozmowy, przedstawiane plany i strategie czy zapewnienia o doświadczeniu i skuteczności. Chcecie też potwierdzenia jakości oferowanych usług. Potwierdzamy więc: Mamy status Google Partner… Uczestniczyć w programach reklamowych Google Ads może w zasadzie każdy. Ale dla tych, którzy faktycznie dysponują wysoką wiedzą i umiejętnościami, otwarta […]

Czytaj więcej

Jak wdrożyć dane strukturalne na stronie lokalnego biznesu

Spis treści Dane strukturalne LocalBusiness to must have dla firm, które mają sklepy stacjonarne. Według raportu “E-commerce 2020” przygotowanego przez firmę Gemius na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej 73% klientów w Polsce kupuje online.  Z kolei na stronie thinkwithgoogle.com znajdziemy informację, że 53% osób zawsze robi research online przed zakupem.  W badaniu “Major Purchase Shopper Study” […]

Czytaj więcej

Dane strukturalne w sklepie internetowym – sprzedawaj więcej

Spis treści Sklepy internetowe chcą sprzedawać więcej produktów i zwiększać zyski. Klienci chcą dostać to, czego szukają w Google. Z kolei celem Google jest dostarczyć klientom jak najlepsze wyniki, dostosowane do ich potrzeb. I tu wchodzą dane strukturalne. Co to jest? Jak to wdrożyć? I czy warto wdrażać dane strukturalne w sklepie internetowym? Odpowiadamy. Czym […]

Czytaj więcej

1200 złotych na reklamę w Google Ads z Agencją Webrange!

Spis treści 1200 złotych na reklamę w Google Ads z Agencją Webrange! Jak to możliwe? Od 1. lutego Google uruchomiło program promocyjny. W jego ramach nowi reklamodawcy mogą otrzymać kupony na kampanie reklamowe, o wartości aż do 1200 złotych! Na czym polega promocja kuponów Google? Dodatkowe do 1200 złotych przeznaczone jest dla dla kwalifikujących się […]

Czytaj więcej

Czym jest menu okruszkowe – breadcrumbs?

Menu okruszkowe, zwane z angielska breadcrumbs (dosłownie „okruszki chleba”) to jeden ze sposobów nawigacji na stronie internetowej. Wizualizuje ścieżkę, którą prowadzi do docelowej lokalizacji i jednocześnie pozwala szybko wrócić do jej wcześniejszych etapów. Spis treści Breadcrumbs jako system nawigacji Samo pojęcie „okruszków chleba” nawiązuje do znanej chyba wszystkim baśni o Jasiu i Małgosi. Dzieci znaczyły […]

Czytaj więcej

First Link Counts, czyli o linkach w artykułach sponsorowanych

Spis treści Jednym z elementów budowania pozycji witryny w internecie jest tzw. link building, czyli pozyskiwanie odnośników (linków) prowadzących do naszej witryny ze stron zewnętrznych. Nasza agencja takie działania prowadzi między innymi poprzez publikowanie tak zwanych artykułów sponsorowanych, do czego wykorzystujemy własną bazę kilku tysięcy wydawców. Artykuły mogą być przygotowane przez nasz zespół copywriterów lub […]

Czytaj więcej